Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorKivliša, Ērika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:35Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:35Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64973
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39533
dc.description.abstractVidējā pirmsskolas vecuma bērnu sensoro spēju attīstīšana rotaļu darbībā. Bakalaura darba mērķis bija analizēt literatūru un praktiski novērot vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sensoro spēju attīstīšano rotaļu darbībā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. . Teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra par sensorajām spējām un to sekmēšanu, rotaļas jēdzienu un būtību. Empīriskajā daļā tika veikts novērojums, lai noskaidrotu kā bērni ir attīstījuši dzirdi, tausti un redzi, rotaļu darbības rezultātā, sensorās spējas tika novērtētas trīs nedēļu periodā. Novērojuma rezultāti tika apkopti, lai varētu izdarīt secinājumus par sensoro spēju attīstību. Pamatojoties uz apkopotajiem sensoro spēju rezultātiem rotaļu laikā, var apgalvot, ka mērķtiecīgi atlasītas rotaļas un rotaļu darbība ar atbilstošu saturu, veiksmīgi sekmē vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sensoro spēju attīstību. Veicot bērnu sensoru spēju novērošanu pētījuma sākuma un beigās var secināt, ka rotaļas tās attīsta, ja bērns tajās iesaistās un pats aktīvi piedalās. Bakalaura darbs sastāv no 73 lapaspusēm, 11 attēliem, un 7 tabulām. Izmantotie literatūras avoti 59, no kuriem latviešu valodā 35, svešvalodā 25.
dc.description.abstractDevelopment of the sensory abilities of children of middle aged children in play. The purpose of the Bachelor study was to analyze the literature and to practically observe the development of the sensory abilities in the middle aged preschool in play. The Bachelor Thesis consists of two parts. The theoretical part analyzed the literature on sensory abilities and their development, the concept and essence of the game. In the empirical part, an observation was conducted to find out how children developed hearing, sensation and vision, as a result of play, sensory abilities were assessed over a three week period. The results of the observation were maintained in order to draw conclusions on development of sensory abilities. Based on the collected results of sensory abilities during the play, it can be argued that purposefully selected play and play with appropriate content successfully contributes to the development of the sensory abilities of children in middle preschool age. By observing the ability of children's senses from start and end of the study, it can be concluded that the play develops them when the child engages in them and actively participates in them. Bachelor paper consists of 73 pages, 11 pictures, and 7 tables. Literature sources used 59, of which Latvian 35, foreign language 25.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsensorās spējas
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectrotaļu darbība
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectattīstība
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu sensoro spēju attīstības sekmēšana rotaļu darbībā
dc.title.alternativeDevelopment of sensory abilites of children in middle pre-school age using games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record