Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorKominska, Diāna Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:40Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65031
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39538
dc.description.abstractBakalaura darbā tika pētīts skolēnu rokraksta attīstība sākumskolas pirmajā klasē. Bakalaura darba autore ir Diāna Svetlana Kominska. Darba mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas 1. klasē. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskās. Darba teorētiskā daļa balstīts uz Z. Anspokas, A. Karules, A. Kauces, A. Lankas, Z. Lubānietes, O. Ņesterova un citu autoru teorētiskajām atziņām. Teorētiski analizēts rokraksta jēdziens, izstrādāti teorētiski pamatoti kritēriji rokraksta novērtēšanai un apkopoti metodiskie ieteikumi skolotājiem rokraksta attīstīšanai sākumskolas pirmajā klasē. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopoti un analizēti Rīgas X vidusskolas sākumskolas skolotāju intervijas rezultāti, 1. klašu skolēnu rokraksta novērtēšanas rezultāti. Izstrādāti pamatoti ieteikumi sākumskolas skolotājiem skolēnu rokraksta pilnveidei sākumskolas pirmajā klasē. Darbā izmantoti 39 avoti, 14 diagrammas, 2 tabulas, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: rokraksts, rakstīšana, rakstītprasme, rakstzīme, pareizrakstība, rokraksta pilnveidošana
dc.description.abstractIn the bachelor paper was researched pupils' handwriting development in elementary school first grade. The author of the bachelor paper is Diana Svetlana Kominska. The aim of the paper is to theoretically and empirically investigate the possibilities for the improvement of handwriting in primary school in 1st grade. Bachelor consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part of the paper is based on theoretical knowledge of Z. Anspokaa, A. Karule, A. Kauce, A. Lanka, Z. Lubāniete, O. Nesterovs and other authors. Theoretically analyzed the concept of handwriting, developed theoretically sound criteria for the assessment of handwriting and summarized methodological recommendations for teachers to develop handwriting in the first grade of primary school. The empirical part of the Bachelor's paper summarizes and analyzes the results of the Riga X Secondary School Elementary School Teacher's Interview, the results of the handwriting assessment of the 1st grade students. Well-established recommendations for primary school teachers to improve pupil handwriting in primary school in the first class have been developed. The paper uses 39 sources, 14 charts, 2 tables, 5 annexes. Keywords: handwriting, writing, writing skills, letter, spelling, handwriting improvement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectrokraksts
dc.subjectrakstīšana
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectpareizrakstība
dc.subjectrokraksta pilnveidošana
dc.titleSkolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē
dc.title.alternativeHandwriting enhancement opportunities of the 1st grade students in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record