Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorRačkova, Nadežda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:41Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65040
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39539
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta runas prasmes pilnveide dažādos mācību priekšmetos mazākumtautību sākumskolas 2.klasē. Bakalaura darba autore ir Nadežda Račkova. Darba mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt mazākumtautību bērna runas prasmes pilnveidi iespējas dažādos mācību priekšmetos mazākumtautību sākumskolas 2.klasē. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskā daļa balstīta uz V. Zelmeņa, G. Svences, V. Krutecka, K. Mendziņas, Z. Anspokas, I. Alekses, M. Kūles, R. Kūļa un citu autoru teorētiskajām atziņām. Teorētiski analizēts runas prasmes jēdziens, izstrādāti teorētiski pamatoti kritēriji runas prasmes novērtēšanai un apkopoti metodiskie ieteikumi runas attīstīšanai dažādu mācību priekšmetu saturā jaunākajā skolas vecumā mazākumtautību sākumskolas 2.klasē. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopoti un analizēti Rīgas X vidusskolas sākumskolas skolotāju interviju rezultāti, 2.klases skolēnu runas novērtēšanas un skolēnu runas prasmes pašvērtējuma rezultātus. Izstrādāti pamatoti ieteikumi sākumskolas skolotājiem skolēnu runas prasmes pilnveidei dažādos mācību priekšmetos mazākumtautības 2.klasē. Darbā ir izmantoti 43 avoti, 6 attēli, 5 tabulas, 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis examines the improvement of speech skills in various subjects in minority primary school 2nd grade. The author of the bachelor work is Nadezhda Rachkova. The aim target of the work is to theoretically and empirically study improving minority language children's speech skills in different subjects in minority primary school 2nd grade. Bachelor thesis consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part of the work is based on theoretical knowledge of V. Zelmen, G. Svence, V. Krutecky, K. Mendzina, Z. Anspoka, I. Alekse, M. Kule, R. Kuli and other authors. Theoretically analyzed the concept of speech skills, theoretically substantiated criteria for evaluating speech skills are developed and methodological recommendations for the development of speech in the content of different subjects in the newest school age in minority primary school 2nd grade are summarized. The empirical part of the Bachelor's work summarizes and analyzes the results of the Riga X Secondary School Elementary School Teacher Interviews, the results of the assessment of the 2nd grade pupil speech and the students' self-esteem skills. Reasonable recommendations for primary school teachers to improve pupils' language skills in different subjects in minority 2nd grade have been developed. The work uses 43 sources, 6 images, 5 tables, 2 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectruna
dc.subjectvaloda
dc.subjectrunāšana
dc.subjectiekšējā runa
dc.subjectrunas prasmes pilnveidošana
dc.titleRunas prasmes pilnveide dažādos mācību priekšmetos mazākumtautību sākumskolas 2. klasē
dc.title.alternativeMastering the skills of speaking in diferent school subjects in 2nd grade at schools of national miniorities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record