• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pašvadīta koučinga ietekme uz darba pašefektivitāti

Thumbnail
Открыть
299-65290-Leimane_Liga_ll09563.pdf (1.295Mb)
Автор
Leimane, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stokenberga, Ieva
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma “Pašvadīta koučinga ietekme uz darba pašefektivitāti” mērķis bija noskaidrot pašvadīta koučinga ietekmi uz darba pašefektivitāti un tās saistību ar pamata pašnovērtējumu un gatavību mainīties. Pētījumā pieteicās 176 dalībnieki, kuri randomizēti tika iedalīti eksperimentālā un kontroles grupā ar mērķi paaugstināt dalībnieku darba pašefektivitāti vai laimes izjūtu. Tika veikti divi darba pašefektivitātes, pamata pašnovērtējuma un gatavības mainīties mērījumi. Otro mērījumu veica 75 dalībnieki. Pētījuma rezultāti norāda, ka neatkarīgi no dalības grupā, četru nedēļu pašvadīta koučinga programma paaugstina darba pašefektivitāti un norāda uz pozitīvu saistību starp darba pašefektivitāti, pamata pašnovērtējumu un gatavību mainīties. Atslēgas vārdi: pašvadīts koučings, darba pašefektivitāte, pamata pašnovērtējums, gatavība mainīties
 
The aim of the study “Self-Directed Coaching Influence on Work Self Efficacy” was to find out whether self-directed coaching promotes work self-efficacy and its correlation with core self-evaluations and readiness to change. 176 respondents applied. They were randomly assigned into experimental and control group with an aim to increase work self-efficacy or happiness. Two work self-efficacy, core self-evaluations and readiness to change measurements were performed. 75 respondents participated in the second measurement. Results confirm that regardless of the group a four week self-coaching program increases work self-efficacy and indicates a positive relationship between work self-efficacy, core self-evaluations and readiness to change. Keywords: self-directed coaching, work self-efficacy, core self-evaluations, readiness to change
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39545
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV