Show simple item record

dc.contributor.advisorVolāne, Elita
dc.contributor.authorŽitenko, Alina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:44Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65333
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39546
dc.description.abstractDarba nosaukums: Sākumskolas skolēnu atmiņas veicināšanas papīra locīšanas nodarbībās Darba autors : Alina Žitenko Darba saturs: 58 lpp., 2 tabulas, 11 grafiki, 36 literatūras avoti, 9 pielikumi Darba mērķis: Izzināt un atklāt sākumskolas skolēnu atmiņas veicināšanas iespējas papīru locīšanas nodarbībās. Izpētīt sākumskolas pirmās klases skolēnu atmiņas veicināšanas iespējas papīru locīšanas nodarbības. Darbs sastāv no ievada , divām nodaļām, secinājuma, izmantotas literatūras saraksta. Pirmajā nodaļā tiek teorētiski analizēta atmiņas būtība , sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnību raksturojums, origami būtība. Otrajā, empīriskajā daļā ir aprakstīti pētījuma metodes, pētāmo grupas raksturojums, pirmo klašu skolēnu papīra locīšanas veicināšanās raksturojums, izmēģinājuma darbības 1. klašu skolēnu atmiņas attīstības veicināšanai mājturības un tehnoloģijas nodarbībās. Tika izvirzīts Pārbaudāmais jautājums: Skolēnu atmiņa labāk attīstās, ja skolotāja izmanto dažādas metodes. Balstoties uz izvirzītājiem skolēnu atmiņas veicināšanās kritērijiem un radītājiem, tiek secināts, ka regulāras papīra locīšanas nodarbības ,izmantojot dažādas mācību paņēmienus attīsta skolēnu atmiņu. Tas apliecina, ka darba sākumā izvirzītais pārbaudāmais jautājums ir pārbaudīts un atbilst reālajā dzīvē novērotajām.
dc.description.abstractTitle of work: Primary school students' memory promotion paper folding classes Author of work: Alina Žitenko Content of the work: 50 pages, 2 tables, 11 graphs, 36 literature sources, 9 annexes Aim of the work: To learn and discover the possibilities of promoting the memory of pupils in primary school bending lessons. Explore the possibilities of improving primary school pupils' memory paper bending lessons. The work consists of an introduction, two chapters, a conclusion, a list of references used. The first chapter deals with theoretical analysis of the nature of memory, the characteristics of the characteristics of the elementary school age, the nature of origami. The second, empirical part describes the research methods, the characteristics of the group under study, the characterization of the promotion of the first class students' paper bending, and the pilot activities for the promotion of the development of the memory of students in class 1 in the home economics and technology classes. Issue to be tested was raised: Pupils' memory develops better if the teacher uses different methods. Based on the criteria and creators of promoting student memory, it is concluded that regular paper bending classes, using different learning techniques, develop student memory. This confirms that the issue raised at the beginning of the work has been verified and is in line with the observations observed in real life.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectatmiņa
dc.subjectsākumskola
dc.subjectorigami
dc.subjectattīstība
dc.subjectveicināšana
dc.titleSākumskolas skolēnu atmiņas veicināšana papīra locīšanas nodarbībās
dc.title.alternativePrimary school students' memory promotion paper folding classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record