Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilze
dc.contributor.authorKrilova, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:57Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65608
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39572
dc.description.abstractŠajā diplomdarbā tiek pētītas literāro tekstu izmantošanas iespējas vācu valodas kā svešvalodas mācībās. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas. Ievadā tiek definēti tā mērķi, uzdevumi un pētīšanas metodes, kā arī darba hipotēze. Teorētiskajā daļā izpētīti svarīgi metodiski un didaktiski jautājumi: literāro tekstu loma un funkcijas, mācību paņēmieni, tekstu izvēles kritēriji, ka arī sniegts izvēlēto žanru – fabulas, parabolas un īsā stāsta raksturojums un kreatīvās rakstīšanas nozīme skolēnu personības attīstībā. Darba praktiskā daļa satur trīs detalizētus mācību stundas plānus un mācību rezultātu analīzi, kas balstās uz mācāmo skolnieku atbildēm aptaujā. Noslēgumā var secināt, ka pedagoģiskās izmēģinājumdarbības pozitīvais rezultāts apstiprina darbā formulēto hipotēzi. Turpmāk būtu vēlams izpētīt citus aspektus radošajā rakstīšanas procesā vācu valodas stundās.
dc.description.abstractThis diploma paper examines the ways of using literary texts in German as foreign language teaching. The work consists of an introductory, theoretical und practical part. The objectives, tasks and research methods have been set in the introduction, as well as hypothesis has been proposed. The theoretical part deals with methodological questions: the role and functions of the literary text, teaching approaches, criteria for text selection. Further, the text selection criteria have been produced and the following genres have been chosen – a fable, a parabola, a short story. The practical part concludes with the considerations for further research on creative writing in German as foreign language lessons. It can be concluded that the positive result of practical implementation confirms the hypothesis. It allows to consider the further perspective of research on creative writing process in German as foreign language teaching and learning. Keywords: foreign language lesson, literary texts, creative writing
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.titleLiterāro tekstu izmantošana radošajiem rakstu darbiem vācu valodas kā svešvalodas stundās
dc.title.alternativeThe Use of Literary Texts for Developing Creative Writing in Lessons of German as a Foreign Language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record