dc.contributor.advisor | Mūrnieks, Andrejs | |
dc.contributor.author | Blaževiča, Jana | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-07-02T01:05:58Z | |
dc.date.available | 2018-07-02T01:05:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 65627 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39573 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma: „Vairāku priekšmetu integrācijas iespējas Japānas kultūras apguvē”. Darba mērķis: Izpētīt mācību priekšmetu – vizuālās mākslas, literatūras un kulturoloģijas – integrācijas iespējas – mācot par Japānas kultūru – vidusskolas 12. klasē. Pētījumā secināts: Izstrādātie uzdevumi bija atbilstoši skolēnu vecumposmam un psihoemocionālas attīstības īpatnībām. Integrējot vairākus mācību priekšmetus, piedāvātais mācību materiāls, tika apgūts veiksmīgi. Tomēr stundās izmantotā pieeja un metodes ir jāuzlabo un jāpilnveido. | |
dc.description.abstract | Topic of the diploma paper: „The importance of various subjects’ integration in Japanese culture learning process.” Purpose of the diploma paper: „To explore integration possibilities of study subjects – visual art, literature and culturology- by teaching Japanese culture in high school 12th Form.” Worked out tasks were suitable for students’ age and psycho-emotional development aspects. The study material was successfully learned by integrating various subjects, however, the applied approach and methods have to be improved and complemented. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | JAPĀNA | |
dc.subject | TRADICIONĀLĀ MĀKSLA | |
dc.subject | INTEGRĀCIJA | |
dc.subject | KULTUROLOĢIJA. | |
dc.subject | JAPAN | |
dc.title | Vairāku priekšmetu integrācijas iespējas Japānas kultūras apguvē | |
dc.title.alternative | The Importance of Various Subjects’ Integration in Japanese Culture Learning Process | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |