Show simple item record

dc.contributor.advisorŠostaks, Agris
dc.contributor.authorEglājs, Olafs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:04Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64682
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39670
dc.description.abstractDarba mērķis ir izveidot Android lietotni, kas ļauj izmantot iebūvēto kameru, lai nobildētu galda spēli un automātiski atpazīst tajā galda spēles stāvokli. Galda spēles stāvoklis darbā tiek definēts kā kopa, kas satur atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kāda spēle tiek spēlēta un kāds ir rezultāts. Darbā tiek izklāstīti praktiski risinājumi un algoritmi, tādi kā atpazīt un izgriezt spēles laukumu no attēla, atpazīt tajā spēles kauliņus un izvadīt spēles rezultātu.
dc.description.abstractThe aim of this paper is to create an Android application that allows you to use the built-in camera to take a picture of a board game that automatically detects the game state of board games. The game state is defined in this paper as a set that contains the answers to the following questions: what game is being played and what is the result. The paper outlines practical solutions and algorithms, such as how to detect and cut out the board from the image, recognize the game pieces and output the game result.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectattēlu apstrāde
dc.subjectobjektu atpazīšana
dc.subjectgalda spēles
dc.subjectAndroid lietotne
dc.titleGalda spēļu stāvokļu automātiska atpazīšana
dc.title.alternativeAutomatic detection of board game states
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record