Klientu apkalpošanas sistēmas "KLAPS" funkcionalitātes papildinājumi
Author
Gruzinskis, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Vempers, Jānis
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā ir aprakstīts Klientu apkalpošanas sistēmas “KLAPS” funkcionalitātes uzlabojumu izstrādes process. Darba ietvaros izstrādāta esošas funkcionalitātes papildināšana vai pielāgošana lietotāju prasībām un jaunas funkcionalitātes izstrāde. Darba mērķis ir papildināt sistēmas KLAPS tīmekļa saskarni ar papildus tiesību piešķiršanas iespēju, izstrādāt darba uzdevumu sinhronizāciju starp KLAPS sistēmu un Redmine rīku un veikt citus sistēmas papildinājumus pēc lietotāju vai projekta pārvaldnieka definētajām vajadzībām. This paper describes the software development process of functional improvements of the customer service system "KLAPS". Within the frame of this work, new functionality, complements to existing functionality and its adaptations to user’s or project manager’s requirements were developed. The aim of the work is to complement the KLAPS system’s web-based interface with the possibility to grant additional rights, to develop the synchronization of tasks between the KLAPS system and project management and issue tracking tool Redmine, and to make various other system additions following the needs defined by users or the project manager. Keywords: Contacts, Rights, Related Object, Synchronization, Redmine, Oracle.