• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas sistēmas "KLAPS" funkcionalitātes papildinājumi

Thumbnail
View/Open
302-65195-Gruzinskis_Gatis_gg16019.pdf (4.403Mb)
Author
Gruzinskis, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Vempers, Jānis
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Darbā ir aprakstīts Klientu apkalpošanas sistēmas “KLAPS” funkcionalitātes uzlabojumu izstrādes process. Darba ietvaros izstrādāta esošas funkcionalitātes papildināšana vai pielāgošana lietotāju prasībām un jaunas funkcionalitātes izstrāde. Darba mērķis ir papildināt sistēmas KLAPS tīmekļa saskarni ar papildus tiesību piešķiršanas iespēju, izstrādāt darba uzdevumu sinhronizāciju starp KLAPS sistēmu un Redmine rīku un veikt citus sistēmas papildinājumus pēc lietotāju vai projekta pārvaldnieka definētajām vajadzībām.
 
This paper describes the software development process of functional improvements of the customer service system "KLAPS". Within the frame of this work, new functionality, complements to existing functionality and its adaptations to user’s or project manager’s requirements were developed. The aim of the work is to complement the KLAPS system’s web-based interface with the possibility to grant additional rights, to develop the synchronization of tasks between the KLAPS system and project management and issue tracking tool Redmine, and to make various other system additions following the needs defined by users or the project manager. Keywords: Contacts, Rights, Related Object, Synchronization, Redmine, Oracle.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39716
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6168]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV