Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorGruntmane, Dita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:46Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63207
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39756
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “patērētāju attieksmes analīze zīmola maiņas procesā” koncentrējoties tieši uz nesen notikušo zīmola maiņu uzņēmumā SIA “Circle K Latvia” (iepriekš “Statoil”). Darba mērķis ir veikt zīmola būtības, pozicionēšanas un uzņēmuma zīmola maiņas procesa teorētisko aspektu izpēti un pamatojoties uz uzņēmuma darbinieku intervijās un klientu aptaujās iegūto informāciju izstrādāt priekšlikumus jaunā zīmola veiksmīgākai adaptācijai Latvijas tirgū. Izvirzīto mērķu sasniegšanai tika apkopota un analizēta literatūra par zīmola jēdzienu, identitāti, pozicionēšanu, attieksmi pret zīmolu un zīmola maiņu. Pēc literatūras izpētes tika apkopota pieejamā informācija par zīmolu “Circle K” un tā ieviešanas procesu uzņēmumā. Darba noslēgumā tika noskaidrots patērētāju viedoklis par jauno uzņēmuma zīmolu un šī zīmola ieviešanas procesu kopumā, kā arī tika intervēti uzņēmuma darbinieki, lai iegūtu viņu viedokli par zīmola maiņas procesu kopumā, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem tika izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi zīmola veiksmīgai pastāvēšanai. Pētījumā tika secināts, ka zīmola maiņas process ir bijis kopumā veiksmīgs un patērētāju attieksme pārsvarā ir neitrāla vai pozitīvi noskaņota, tomēr uzņēmumam būtu jāvērš uzmanība dubultās identitātes veidošanās draudiem, papildus būtu jāveic padziļināta patērētāju attieksmes analīze, lai visi uzņēmuma darbinieki būtu informēti par reālo situāciju un attiecīgi uz to spētu reaģēt, kā arī jāturpina informēt patērētāji par citiem tos interesējošiem jaunā zīmola aspektiem, lai mazinātu apjukumu un veicinātu jaunā zīmola pieņemšanu.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor's paper is "Analysis of consumer attitudes in the branding process", focusing on the recent brand change in SIA “Circle K Latvia” (formerly known as “Statoil”). The aim of the work is to investigate the theoretical aspects of the brand, the positioning and the company's rebranding process and to work out proposals for better adaptation of the new company in the Latvian market based on the data obtained from interviews with the company's employees and customer information questionnaires. To achieve the goals, the literature on brand concept, identity, positioning, attitude towards brand and brand change was collected and analyzed. After studying the literature, the available information about the brand "Circle K" and its implementation process in the company were summarized. At the end of the work, consumers' opinion about the new company brand and the brand's introduction process as a whole was clarified, as well as company employees were interviewed for their opinion on the brand change process in general, based on the obtained results, conclusions were drawn and proposals for the brand's successful existence were worked out. The study concluded that the brand change process was generally successful and consumer attitude is mostly neutral or positive, however, the company should focus on the dangers of a possible dual identity formation, furthermore, an in-depth analysis of consumer attitudes should be conducted in order to make all employees of the company aware of the reality and react to it accordingly also the company should continue to inform consumers about other aspects of the new brand that they are interested in, to reduce confusion and encourage the adoption of the new brand.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectCircle K
dc.subjectzīmola maiņa
dc.subject“Statoil”
dc.subjectpatērētāju attieksme
dc.titlePatērētāju attieksmes analīze zīmola maiņas procesā ( SIA "Circle K Latvia" ).
dc.title.alternativeAnalysis of consumer attitude in rebranding process ( SIA "Circle K Latvia" ).
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record