Show simple item record

dc.contributor.advisorIlmete, Žaneta
dc.contributor.authorJaševs, Armands
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:47Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63267
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39757
dc.description.abstractDigitālā transformācija ir uzņēmuma spēja adaptēties tehnoloģiju progresam. Tas prasa organizācijām diversificēt ieņēmumus, mainīt biznesa modeli un attīstīt jaunus pakalpojumus, lai apgūtu augošu digitālo ekosistēmu, kurā mijiedarbojas sakari, tehnoloģijas un mediji. Maģistra darba tēma ir “Digitālās transformācijas projekts telekomunikāciju uzņēmumā”. Darba mērķis ir veicināt jaunu digitālo pakalpojumu attīstību Tele2 organizācijā, kas ļauj stiprināt digitālo transformāciju un potenciāli var palielināt uzņēmuma ieņēmumus nākotnē. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmā nodaļa ir projekta pētījums, kur autors analizē telekomunikāciju nozares attīstības globālos izaicinājumus un novērtē digitālo pakalpojumu nozīmi ieņēmumu struktūrā. Otrā nodaļa satur biznesa pamatojumu izvēlētām projekta alternatīvām. Trešā nodaļa ir projekta rokasgrāmata, kur iekļauta informācija par tādiem procesiem kā projekta definēšana, projekta plānošana, projekta īstenošana un projekta kontrolings. Maģistra darba rezultāts ir IT projekts, kas paredz digitālā pakalpojuma izveidi Tele2 organizācijā. Gala risinājums ir mobilā aplikācija Tele2 pēcapmaksas klientiem, kas ļauj veikt maksājumus ar viedtālruni pie veikalu kasēm un vienlaikus dod iespēju izvietot tārgetētus piedāvājumus no sadarbības partneriem digitālā mārketinga ietvaros. Maģistra darba kopējais apjoms, neieskaitot pielikumus, ir 118 lapaspuses. Darbā iekļautas 15 tabulas, 36 attēli un 40 pielikumi.
dc.description.abstractDigital transformation is about the ability of companies to adapt to rapid changes wrought by evolving technologies. It requires organizations to diversify their revenues, change their business model, and develop new services in order to capture the growing digital ecosystem where telecommunications, technology and media are interdependent. The topic of Master thesis is “Digital transformation project at telecommunication company”. The main goal of the work is encourage development of new digital services at Tele2 organization that strengthens the digital transformation and potentially increases future revenues of the company. The work consists of three chapters. The first chapter is Project research. Author analyzes the global challenges for telecommunication industry in the digital era and assesses the role of digital services in revenue structure. The second chapter is Business-case evaluation for selected project alternatives. The third chapter is Project management plan that describes processes such as project definition, project planning, project implementation, project monitoring and control. The result of the Master thesis is IT project that means development of a digital service at Tele2 organization. The final solution is a mobile application for Tele2 postpaid customers that gives possibility to pay with smartphone at the points-of-sale, as well as allows to publish targeted advertising based on partnership with vendors as a form of digital marketing. Without appendixes the Master thesis consist of 118 pages. There are 15 tables and 36 images in the work, as well as 40 appendixes attached.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdigitālā transformācija
dc.subjecttelekomunikācijas nozare
dc.subjectmobilo sakaru operators
dc.subjectlielo datu analītika
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.titleDigitālās transformācijas projekts telekomunikāciju uzņēmumā
dc.title.alternativeDigital Transformation Project at Telecommunication Company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record