Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorVillers, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:00Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63585
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39781
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Patērētāju uzvedības attīstības tendences mazumtirdzniecībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mazumtirdzniecības nozares virzības, statistikas datu un interviju rezultātu analīzi, izpētīt X un “Millennial” paaudzēm raksturīgās patērētāju uzvedības tendences pirkšanas procesā gan fiziskos veikalos, gan e-komercijā, un izstrādāt ieteikumus attiecīgu izmaiņu un jauninājumu ieviešanai mazumtirdzniecības nozarē Latvijā. Bakalaura darbā ir apskatīta mazumtirdzniecības nozares virzība, patērētāju uzvedības tendenču izmaiņu un e-komercijas attīstības kontekstā. Bakalaura darba pētījuma daļā tiek analizētas X un “Millennial” paaudžu patērētāju uzvedības kopīgās un atšķirīgās iezīmes, iepērkoties fiziskos veikalos un interneta vidē, pēc kā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Pētījuma rezultāti: Patērētāju uzvedības attīstības tendences “X” un “Millennials” paaudžu grupās, kā arī sabiedrībā kopumā, liecina par e-komercijas veida sekmīgu integrēšanu, iepirkšanās procesā. Bakalaura darba apjoms ir 71 lapaspuses, 18 attēli, 1 tabulu un 19 pielikumi Atslēgvārdi: patērētāju uzvedības tendences, paaudzes, mazumtirdzniecība, e-komercija, iepirkšanās paradumi.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor’s thesis is “Trends of consumer behaviour development in retail”. The main objective of this Bachelor’s thesis is according to analysis of retail industries heading, statistic data and personal interviews’ results, to research X and Millennial generational consumer behaviour trends in the buying process both at “brick and mortar” and “e-retailers”, and to draw suggestions of relevant changes and novation to take place in retail industry in Latvia. Bachelor’s thesis includes assessment of retail tendencies in context of consumer behaviour trends and development of e-commerce. Bachelor’s thesis research consists of analysis of differences and similarities in consumer behaviour of X and Millennial generations while shopping in physical store or from internet based store from which author makes conclusions and suggestions. Research resulted in conclusion that X and Millennial generations, and also society as a whole, bare the same trend, which is that e-commerce has successfully integrated as a part of buying process. Bachelor’s thesis consists of 71 pages, 18 pictures, 1 table and 19 appendixes. Keywords: consumer behaviour trends, generations, retail, e-commerce, shopping habits.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpatērētāju uzvedības tendences
dc.subjectpaaudzes
dc.subjecte-komercija
dc.subjectiepirkšanās paradumi
dc.subjectmazumtirdzniecība
dc.titlePatērētāju uzvedības attistības tendences mazumtirdzniecībā.
dc.title.alternativeTrends of consumer behaviour development in retail.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record