Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorRamane, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:01Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63594
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39783
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “AAS “BALTA” konkurētspējas priekšrocību nodrošināšana Latvijas apdrošinātāju tirgū”. Mūsdienu nemitīgās konkurences apstākļos ikvienam uzņēmumam ir jāmeklē risinājumi, kā veicināt konkurētspēju, kā panākt konkurētspējīgās priekšrocības veidošanos. Nemitīgi nepieciešams analizēt konkurentu darbību, lai tā rezultātā pilnveidotu savu uzņēmumu. Apdrošināšanas nozarē nav tik daudz konkurējošo uzņēmumu, tomēr nav tāds pilnīgi izteikts tirgus līderis, tādēļ katram jāpilnveido darbība, lai nostiprinātu savu lomu nozarē. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pieejamo teoriju par uzņēmuma konkurētspēju un konkurētspējas priekšrocībām, izpētīt Apdrošinātāju akciju sabiedrības „BALTA” konkurētspēju un konkurētspēju ietekmējošos faktorus Latvijas tirgū apdrošināšanas nozarē, kā arī izstrādāt priekšlikumus “BALTA” uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai. Darba rezultātā tika apskatītas dažādas konkurētspējas un konkurētspējīgās priekšrocības teorētiskās nostādnes, veikta aptaujāšana, lai noskaidrotu par “BALTA” konkurētspēju un nonākts pie secinājuma, ka “BALTA” ir konkurētspējīgs uzņēmums apdrošināšanas nozarē, kā arī tam ir daudz faktoru, kas veicina konkurentu nepieciešamību augt un attīsta visu apdrošināšanas nozari. Darba kopējais apjoms ir 88 lpp., tajā ir ievietots 41 attēls, 1 tabula un 3 pielikumi. Izstrādes procesā kopumā izmantoti 27 literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: konkurence, konkurētspēja, konkurētspēju ietekmējošie faktori, konkurētspējīgā priekšrocība, apdrošināšanas nozare.
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor’s thesis is “BALTA” competitive advantages providing in the Latvian insurers market”. In modern conditions of rigorous competition every company is looking for solutions to favour to competitive performance and to achieve competitive advantages. It is necessary to constantly survey and analyse competitors’ moves and activity in order to improve its own company. There are not so many players in the insurance industry in the Latvian market, however no one of these players can be entitled as a market leader, therefore each should improve its performance to reinforce its role in the industry. The objective of this Bachelor’s thesis, based on available theory on companies competitive performance and competitive advantages, is to investigate BALTA competitive performance and factors influencing competitive performance in the insurance industry in the Latvian market, and to develop recommendations to increase competitive performance of BALTA company. In this thesis he author has reviewed several theories of competitive performance and competitive advantages. An interview of the company’s employee has been accomplished in order to find out competitive power of BALTA to conclude that BALTA is a competitive company in the insurance industry and there are many factors favouring to competitors’ necessity to grow and development of the insurance industry in general. The thesis consists of 88 pages, including 41 figures, 1 tables and 3 annexes. 27 literary and information sources have been used by the author in the progress of thesis development. Key words: competition, competitive performance, factors influencing competitive performance, competitive advantages, the insurance industry.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectKonkurence
dc.subjectKonkurētspēja
dc.subjectKonkurētspēju ietekmējošie faktori
dc.subjectKonkurētspējīgā priekšrocība
dc.subjectApdrošināšanas nozare
dc.titleAAS "BALTA" konkurētspējas priekšrocību nodrošināšana Latvijas apdrošinātāju tirgū.
dc.title.alternative"BALTA" competitive advantages providing in the Latvian insurers market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record