Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorVolgasts, Emīls
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:21Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63976
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39831
dc.description.abstractAutors par bakalaura darba tematu ir izvēlējies “Latvijas Universitātes studentu lojalitāte Latvijas Universitātei”. Problēmas būtība ir tā, ka augstākās izglītības iestādes ne vienmēr apzinās, ka ir pakalpojumu sniedzējas, kur students ir patērētājs un augstākās izglītības iestāde – pakalpojuma sniedzējs, tāpēc rezultātā netiek veidota un nerodas patērētāja lojalitāte pret pakalpojuma sniedzēju jeb šajā gadījumā studenta lojalitāte pret augstākās izglītības iestādi, kas tiešā veidā ietekmē augstākās izglītības iestādes darbību un rezultātus gan īstermiņā, gan ilgtermiņā. Pētījuma mērķis ir konstatēt izaugsmes iespējas un sniegt priekšlikumus Latvijas Universitātes darbības uzlabošanai, kas, pirmkārt, sekmētu Latvijas Universitātes studentu lojalitāti Latvijas Universitātei un, otrkārt, Latvijas Universitātes darbības efektivitāti. Pētījuma uzdevumi ir pakārtoti pētījuma mērķa sasniegšanai un ir precīzi izklāstīti pētījuma ievadā. Pētījuma iegūtie rezultāti norāda uz Latvijas Universitātes izaugsmes iespējām un izaugsmes nepieciešamību.
dc.description.abstractAuthor’s chosen subject for bachelor thesis is “University of Latvia students’ loyalty towards University of Latvia”. Main issue is that institutions of higher education need to think more and more about higher education as a service to provide and observe students as the consumers to serve. Trouble meeting consumers’ in this case students’ needs and wants can cost a lot and influence institutions’ day-to-day work and results as well as work and results in a long term. Main objective of thesis is to find out students’ loyalty opportunities for University of Latvia and make suggestions that can, first of all, increase University of Latvia students’ loyalty towards University of Latvia and, secondary, optimize university’s efficiency. Tasks of thesis are supplementary to the objective, they are precisely written and easily accessible in the introduction of the work. Research shows that University of Latvia has many growth opportunities that should be considered to continue sustainable development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectaugstākā izglītība
dc.subjectpatērētāju lojalitāte
dc.subjectstudentu lojalitāte
dc.subjectpatērētāju apmierinātība
dc.subjectklientu attiecību pārvaldība
dc.titleLatvijas Universitātes studentu lojalitāte Latvijas Universitātei.
dc.title.alternativeUniversity of Latvia Students' Loyalty towards University of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record