Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorLiberts, Andrejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:21Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63997
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39832
dc.description.abstractSpēcīgs zīmols ir zīmols, kurš piedāvā produktu ar spēcīgo netaustāmo pievienoto vērtību, savukārt B2B zīmols ir attiecību zīmols – B2B klienti pērk piegādātāju kopā ar vīziju par ilgstošu kopīgu attīstību. Pētījuma mērķis ir, izpētot mārketinga speciālistu viedokļus, kā arī izmantojot B2B farmācijas pārstāvju fokusgrupu un anketēšanu, apliecināt farmācijas uzņēmuma zīmola nozīmi B2B klientu lēmumu pieņemšanas procesā un izveidot “ideāla” zīmola modeli B2B partneru uzskatā. Pētījumā izmantotas tādas pētīšanas metodes kā literatūras referatīvā analīze, fokusgrupa, anketēšana ar apvienoto analīzi. Fokusgrupa ir veidota no farmaceitisko starptautisko lieltirgotavu pārstāvjiem, kā arī anketēšanā iesaistītie partneri ir no dažādiem kontinentiem – Eiropas un Āzijas. Pētījumam ir liela praktiskā nozīmē starptautiskā kontekstā, jo iegūtie rezultāti var tikt tieši izmantoti B2B farmācijas uzņēmumu zīmola pozicionēšanas stratēģijai.
dc.description.abstractStrong brands are ones, that can offer a product with strong untangled additional value, whereas B2B brand is a relationship brand since B2B customers approve a supplier together with vision of long-term mutual development. Aim of this survey is to confirm role of pharmaceutical company brand in decision making process of B2B customers and develop an ideal model of B2B brand in B2B partners vision. For this there were used such a tools like summarizing of marketing speciālists opinions as well as pharmaceutical representatives focus group and inquiry (questionnaire). In this survey it is used following methods – reference analysis of literature, focus group and questionnaire following by conjoint analysis. Focus group is made with representatives from international pharmaceutical wholesalers as well as questionnaire is filled by partners from different continents – Europe and Asia. Survey is with high practical sense in international meaning, since collected results can be directly used for positioning strategy of B2B pharmaceutical company brand.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectbizness biznesam
dc.subjectfarmācija
dc.subjectslimnīcu segments
dc.subjectzīmola atribūti
dc.titleUzņēmuma zīmola nozīme farmācijas nozares slimnīcu segmenta "Bizness Biznesam" sektorā.
dc.title.alternativeThe role of the company's brand in the Busines-to-Business sector of hospital segment in pharmacy.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record