Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorČekavaja, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:22Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64014
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39834
dc.description.abstractMaģistra darba “Mārketinga pētījumu problemātika un to nozīme uzņēmumu attīstībā, pieņemot biznesa lēmumus” mērķis ir identificēt galvenās mārketinga pētījumu aktualitātes, mūsdienu tendences un mārketinga pētījumu nozīmi uzņēmumu attīstībā. Lai sasniegtu mērķi, autore uzvirza divas hipotēzes un sešus darba uzdevumus. Darbs sastāv no trim daļām – pirmajās divās tiek identificētas ārvalstu autoru un pētnieku definētās nozares aktualitātes un aprakstīti starptautiska pētījuma rezultāti. Trešajā daļā tiek pamatota divu veikto pētījumu metodoloģija un analizēti rezultāti. Autore secina, ka apstiprinās abas izvirzītās hipotēzes, tiek apkopoti būtiskākie secinājumi un sniegti priekšlikumi mārketinga pētījumu jomā strādājošajiem, Latvijas uzņēmumiem un turpmākai izpētei.
dc.description.abstractThe goal of master’s thesis “Marketing research issues and their significance in business development, making business decisions” is to identify state of the art of marketing research, current trends and significance of marketing research in business development. The author sets two hypotheses and six objectives to achieve the goal. The thesis consists of three parts: first two identify state of the art of research industry defined by foreign authors and researchers, as well as describe the results of an international study. Methodology of two studies is justified and results are analyzed in the third part. The author concludes that both proposed hypotheses are true, summarizes key findings and makes proposals for specialists working in the marketing research field, Latvian companies and further research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga pētījumi
dc.subjectmārketinga pētījumu nozīme uzņēmumu attīstībā
dc.subjectproblemātika
dc.subjecttendences
dc.titleMārketinga pētījumu problemātika un to nozīme uzņēmumu attīstībā, pieņemot biznesa lēmumus.
dc.title.alternativeMarketing research issues and their significance in business development, making business decisions.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige