Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorGintere, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:27Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64272
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39846
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas, to satura uztvere kosmētikas tirgū Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, un uz patērētāja spēju uztvert dažādu kosmētikas ražotāju veidotās mārketinga komunikācijas, identificēt šo komunikāciju nepilnības un izvirzīt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darbu veido ievads, pamatdaļas, secinājumu un priekšlikumu daļa, kā arī pielikumu daļa. Darba pirmajā daļā autore, salīdzinot dažādus literatūras avotus, pēta mārketinga komunikāciju būtību, mārketinga komunikāciju plānošanu, kā arī teorētiskos aspektus par patērētāja uztveri, lai iegūtu teorētisko pamatu kritērijiem, pēc kuriem vērtēt mārketinga komunikāciju saturu un tā efektivitāti. Otrajā daļā tiek raksturota konkrētu kosmētikas ražotāju darbība, kuru veidotās mārketinga komunikācijas tiks analizētas darba trešajā daļā, kurā ir apkopoti anketēšanas rezultāti par to, kā patērētāji uztver un vērtē izvēlēto ražotāju veidotās mārketinga komunikācijas. Darba kopējais apjoms ir 78 lpp, kurā iekļautas 2 tabulas, 39 attēli un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, virzīšana, uztvere, A/S "Madara Cosmetics", A/S "Dzintars", SIA "L'Oréal".
dc.description.abstractThe topic of this Bachelor is the content of marketing communication perception in the cosmetic market in Latvia. Aim of the bachelor is based on the theory of marketing communications, and on the consumer`s ability to perceive marketing communications, made by different cosmetic producers, to identify gaps in these communications and make proposals for their improvement. The bachelor`s work consist of an introduction, parts of the body, conclusion and proposals and part of the annexes. In the first part of the work, the author, by comparing various sources of literature, explores the nature of marketing communications and the theoretical aspects of consumer perception in order to obtain the theoretical basis for criteria for assessing the content of marketing communications and its effectiveness. The second part describes the activities of certain cosmetic producers whose marketing communications will be analysed in the third part of the work, which summarises the results of the questionnaire how consumers perceive and evaluate the marketing communications created by selected producers. The total amount of work is 78 ppm, which includes 2 tables, 39 images and Annex. Keywords: marketing communications, promotion, perception, A/S "Dzintars"; A/S "Madara Cosmetics", SIA " L'Oréal Baltics".
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectvirzīšana
dc.subjectuztvere
dc.subjectA/S "Madara Cosmetics"
dc.subjectA/S "Dzintars"
dc.titleMārketinga komunikācijas, to satura uztvere kosmētikas tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeThe content of marketing communication perception in the cosmetic market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record