Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorIndriksone, Annelaine
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:31Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64596
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39857
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos kempingu darbības attīstībai un uzlabošanai Latvijas tirgū”. Mārketinga komunikācija sociālo mediju vidē ir aizvien straujāk pieaugoša, līdz ar to sociālie mediji ir lielisks mārketinga komunikācijas rīks, ar kura palīdzību ir iespējams sasniegt plašu auditorijas loku. Darba mērķis ir noskaidrot mārketinga komunikācijas būtību, un, balstoties uz veikto tūrisma attīstības pētījumu, veidojot aptaujas un intervijas, noskaidrot sociālo mediju izmantošanu mārketinga komunikācijas veidošanā gan no uzņēmumu, gan patērētāju viedokļa, izteikt priekšlikumus mārketinga komunikācijas attīstībai sociālo mediju vidē. Izstrādājot maģistra darbu, autore ir noskaidrojusi, ka sociālie mediji ir efektīvs komunikācijas kanāls, lai informētu un attīstītu savu uzņēmējdarbību sociālajā vidē. Darba gaitā, veicot pētījumu, autore secinājusi, ka gan no patērētāju, gan uzņēmumu viedokļa komunikācijas veidošana no kempingu puses sociālajos medijos ir vēl attīstības stadijā un nav pilnvērtīga. Atslēgvārdi: sociālie tīkli, sociālie mediji, mārketinga komunikācija, uzņēmuma lapa, sociālie mediji, tūrisms, attīstība, kempings.
dc.description.abstractThe theme of the Master’s thesis is „The Marketing Communication in the Social Network to Develop and Improve the work of Camping places in the Latvian Market” The marketing communication in social media is growing rapidly, which makes social media an excellent tool for communication with large number of audience. The objective of the thesis is to determine the essence of marketing communication by investigating the tourism development research, by creating questionnaires and interviews in order to find out the usage of social media in the process of forming the marketing communication both – from the point of view of the company and from the point of view of consumers and to draw proposals how to develop the marketing communication in the sphere of social media. While working on the theses the author has found out that social media is an effective means of communication to inform and develop one’s own business in the social environment. Carrying out the investigation the author has drawn a conclusion that there is some communication in the social network both from the side of customers and the side of camping places but it is still in the phase of development and is not perfect. Keywords: social networks, social media, marketing communication, the webpage of the business, tourism, development, camping.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjecttūrisms
dc.titleMārketinga komunikācija sociālajos tĪklos kempingu darbības attīstībai un uzlabošanai Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeThe Marketing Communication in the Social Network to Develop and Improve the work of Camping places in the Latvian market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record