Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Inese
dc.contributor.authorPumpurs, Oskars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:36Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64759
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39869
dc.description.abstract‘ Bakalaura darba tēma ir konkurētspējas analīze un paaugstināšana uzņēmumā „Vispool”. Problēmas būtība: santehnikas, īpaši vannu, izlietņu ražošana ir specifisks uzņēmējdarbības veids, kura uzsākšanai ne vien vajadzīgs salīdzinoši liels starta kapitāls, bet arī zinoši, ar atbilstošu kvalifikāciju esoši darbinieki. Līdz ar to šajā nozarē nav lielas konkurētspējas tieši Latvijas tirgū esošajiem ražotājiem, tomēr tā kā ir liela importa ietekme, Latvijas tirgū ir pieejami ārvalstu ražoti un ievesti santehnikas produkti. Bakalaura darba mērķis - analizēt SIA „Vispool” konkurētspēju un izstrādāt tās paaugstināšanas pasākumus. Uzdevumi: 1.izpētīt konkurētspējas teorētiskos aspektus; 2.veikt SIA „Vispool” saimnieciskās darbības analīzi, kā arī uzņēmuma konkurentu uzskaitījumu un analīzi 3.veikt konkurētspējas izpēti SIA „Vispool”, pamatojoties uz patērētāju anketēšanā gūtajiem datiem; 4.izstrādāt SIA „Vispool” ieteikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Rezultāti: SIA „Vispool” pielieto maz mārketinga aktivitāšu, lai veicnātu zīmola atpazīstamību, un uzņēmumam nav izstrādāta veiksmīga klietnu lojalitātes programma. Līdz ar to finanšu rādītāji atspoguļo peļņas un neto apgrozījuma kritumu. Uzņēmuma klienti ir apmierināti ar produkcijas kvalitāti, tomēr uzskata, ka uzņēmuma „Vispool” cenas ir augstas. Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, konkurenti, klienti, lojalitāte.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper is to analyze and enhance competitiveness in company “Vispool”. The essence of the problem: the production of plumbing, in particular bathtubs, washbasins is a specific type of business, which not only requires relatively high start-up capital but also knowledgeable, skilled workers. Consequently, there is no significant competitiveness in this sector directly for manufacturers in the Latvian market, however, as there is a large influence of imports, foreign production and imported plumbing products are available on the Latvian market. The aim of the bachelor paper is to analyze the competitiveness of company “Vispool” and to develop its promotion activities. Tasks: 1.to study the theoretical aspects of competitiveness; 2.to carry out the analysis of the economic activity of company “Vispool”, as well as the listing and analysis of the company's competitors; 3.to carry out the research of competitiveness at company “Vispool”, based on the data obtained from consumer surveys; 4.to elaborate company “Vispool” recommendations for increasing competitiveness. Results: company “Vispool” uses few marketing activity to promote brand awareness, and the company has not developed a successful loyalty program. Consequently, financial indicators reflect the decline in earnings and net turnover. The company’s customers are satisfied with the quality of the product, however, it believes that company’s “Vispool” prices are high. Keywords: competition, competitiveness, competitors, customers, loyalty.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectOskars
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectklienti
dc.subjectkonkurenti
dc.subjectkonkurence
dc.titleKonkurētspējas analīze un paaugstināšana uzņēmumā "Vispool".
dc.title.alternative"Vispool" competitiveness and its advancement.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record