Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Monta
dc.contributor.authorOrlova, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:10:13Z
dc.date.available2018-07-02T01:10:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64534
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40025
dc.description.abstractGramatikas nozīme ir nenoliedzama, jo tā ir viens no faktoriem, kas dod iespēju veiksmīgi sazināties svešvalodā. Šī maģistra darba mērķis bija izpētīt, kā komunikatīvā pieeja atvieglo gramatikas mācīšanos pamatskolā. Mērķa sasniegšanai tika izmantotas tādas izpētes metodes kā dokumentu izpēte un gadījuma pētījums kopā ar datu vākšanas metodēm – aptaujām un testiem. Pētījumā piedalījās piecpadsmit 7. klases skolēni no vienas no Rīgas pamatskolām. Pētījums atklāja, ka skolēnu rezultāti angļu valodas gramatikas apguvē uzlabojās pēc komunikatīvās pieejas ieviešanas gramatikas stundās. Tādēļ var secināt, ka komunikatīvās pieejas izmantošana efektīvi veicina skolēnu gramatikas prasmju attīstību.
dc.description.abstractThe importance of grammar is undeniable since it is one of the key factors enabling successful communication in a foreign language. The goal of the present Master Thesis was to explore how the application of the communicative approach facilitates learning of grammar at basic school. In order to achieve the goal such research methods as the documentary research and case study were applied together with such data collection tools as questionnaires and tests. Fifteen students of Form 7 in one of Riga basic school participated in the research. The study revealed that students’ results in English grammar have improved after the implementation of the communicative approach at their grammar lessons. Therefore, it can be concluded that the application of the communicative approach is efficient for the development of learners’ grammar skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectgramatikas mācīšana
dc.subjectkomunikatīvā pieeja
dc.subjectkomunikatīvās aktivitātes
dc.subjectpamatskola
dc.titleKomunikatīvā pieeja angļu valodas gramatikas mācīšanā pamatskolā
dc.title.alternativeCommunicative Approach to Teaching English Grammar at Basic School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record