• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālās reklāmas fenomens Spānijā un Latvijā. Pragmatiskā un tematiskā analīze

Thumbnail
Открыть
306-65987-Enne_Elina_ee12010.pdf (1.418Mb)
Автор
Enne, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Placinska, Alla
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Katru sabiedrību ieskauj daudzveidīga tipa sociālās problēmas, kas mēdz atšķirties dažādās kultūrās atkarībā no vēsturiskiem vai kultūras aspektiem. Sociālās reklāmas kampaņas ir efektīvs līdzeklis, kas ļauj veidot saikni ar sabiedrību un likt tai aizdomāties par ikdienas problēmu risinājumiem. Šajā darbā veikta pragmatiskā un tematiskā analīze, apskatot un salīdzinot sociālās reklāmas kampaņas Latvijā un Spānijā no 2015.-2017. gadam. Korpusa analīzei izraudzīti reklāmu plakāti un video. Izvēlētais materiāls veicina izpratni par sociālo reklāmu kampaņu tematiem, kā arī to veidošanas iemesliem vai nodomiem, kurus atspoguļo runas aktu analīze. Darba teorētiskā pieeja balstās uz Džona Ostina un Džona Sērla runas aktu teorijām. Tematiskā analīze balstās uz Marijas Lopesas (María López: 2005) klasifikāciju. Datu analīzei izmantota arī kvantitatīvā pētījuma metode.
 
Each society is surrounded by diverse types of social problems, which vary in different cultures depending on historical or cultural aspects. Social advertising campaigns are an effective tool in order to build a bound with the public and to make it realize the ways how to solve daily problems. In this paper, there has been conducted a pragmatic and thematic analysis of social advertising campaigns in Latvia and Spain from 2015-2017. The corpus consists of advertising posters and videos. The selected material raises understanding of the themes of social advertising campaigns, as well as the reasons or intentions for their creation, which are reflected in the analysis of speech acts. The theoretical approach of work is based on the speech act theories by John Austin and John Searle. The thematic analysis is based on Marie Lopez's classification (María López: 2005). A quantitative research method has also been used for data analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40069
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV