Lojalitātes karšu izmantošana kopsakarā ar personas datu aizsardzības regulējumu.
Author
Priede, Arnita
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Krūmiņš, Mārcis
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu ikdiena nav iedomāja bez lojalitātes programmām. Gandrīz katrs mazumtirdzniecības veikalu tīkls vai pakalpojumu sniedzējs ir ieviesis lojalitātes programmas, kas tiek plaši izmantotas personu vidū. 2018.gada 25. maijā spēkā stājas Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), kas drīzāk traktējama kā datu aizsardzības evolūcija, nevis revolūcija kā tā pašlaik tiek pasniegta publiskajā telpā. Darba gaitā tiks noskaidrots vai lojalitātes programmas, kas ir mūsu ikdienas sastāvdaļa atbilst datu aizsardzības regulējumam. Our everyday life is unthinkable without loyalty programs. Almost every retail store network or service provider has introduced loyalty programs that are widely used by individuals. On may 25th 2018 the Regulation (EU) 2016/679 Of The European Parliament And Of The Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation comes into force. The Regulation is rather evolution in terms of data protections then evolution as it is claimed publicly. Thesis will identify whether loyalty programs, which are part of our every day life, are in line with data protection regulations.