Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolands
dc.contributor.authorSemaka, Santa Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:37Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65549
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40379
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Televīzijas šova adaptācija Latvijā un tās īpatnības auditorijas vērtējumā: "X Faktors" gadījuma analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot kā šovs „X Faktors” tiek pielāgots Latvijas auditorijai, un kā auditorija vērtē šovu „X Faktors”. Pētījuma problēma ir televīzijas šova „The X Factor” adaptācijas producēšana Latvijā, realitātes šova „X Faktors” veiksmīga vai neveiksmīga pielāgošana auditorijas vērtējumā. Galvenā teorētiskā bāze ir mediju lietojuma un apmierinājuma teorija, televīzijas, realitātes televīzijas, talantu šovu un auditorijas koncepti. Metodoloģijas daļā aprakstītas pētniecības metodes – gadījuma studijas, aptauja un daļēji strukturēta intervija. Darba rezultātā tika noskaidrotas šova „X Faktors” kopīgās un atšķirīgās iezīmes salīdzinot ar oriģinālšovu kā arī auditorijas vērtējums par šovu „X Faktors”.
dc.description.abstractThe theme of bachelor thesis is „Adaptation of television show in Latvia and its features in audience assessment: "X Faktors" case study”. The aim of the work is to find out how the show "X Faktors" is adapted to Latvian audience, and how the audience assesses show “X Faktors”. The research problem is the production of the adaptation of television show "The X Factor" in Latvia, successful or unsuccessful adaptation of the reality show "X Faktors" in audience assessment. Media uses and gratification theory, television, reality television, talent shows and audience concepts are the main theoretical base. The methodology chapter describes research methods – case studies, survey and semi-structured interview. The results of the work show the common and distinctive features of the show "X Faktors" compared to original version and the audience assessment for the show „X Faktors”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjecttelevīzija
dc.subjectrealitātes televīzija
dc.subjecttalantu šovs
dc.subject„X Faktors”
dc.subjectmediju lietojuma un apmierinājuma teorija
dc.titleTelevīzijas šova adaptācija Latvijā un tās īpatnības auditorijas vērtējumā: "X Faktors" gadījuma analīze
dc.title.alternativeAdaptation of television show in Latvia and its features in audience assessment: "X Faktors" case study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record