• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ēdienu piegādes uzņēmumu Latvijā "Foodout" un "Wolt" atpazīstamība un sociālo mediju komunikācijas novērtējums

Thumbnail
Открыть
309-65567-Locmele_Linda_ll15051.pdf (1.556Mb)
Автор
Ločmele, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Ēdienu piegādes uzņēmumu Latvijā “Foodout” un “Wolt” atpazīstamība un sociālo mediju komunikācijas novērtējums”. Pētījuma mērķis ir novērtēt uzņēmumu darbības sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā arī noskaidrot uzņēmumu atpazīstamību auditorijā. Teorijas daļā tiek apkopota akadēmiskā literatūra par komunikāciju, mārketingu, mārketinga komunikāciju, pakalpojumu mārketingu, reklāmu, patērētāju uzvedību, sociālajiem medijiem, sociālo mediju mārketingu, kā arī “Facebook” un “Instagram”. Darbā tiek izmantotas trīs metodes- daļēji strukturētā intervija, kontentanalīze un interneta aptauja. Bakalaura darba iegūtie rezultāti liecina, ka pārdomāta mārketinga komunikācija sociālajos medijos var attīstīt uzņēmuma darbību un veicināt tā atpazīstamību auditorijā. Atslēgvārdi: sociālie mediji, mārketinga komunikācija, pakalpojumu mārketings, “Foodout”, “Wolt”.
 
The theme of the Bachelor thesis is “Food delivery providers in Latvia “Foodout” and “Wolt” recognition and social media communication assessment”. Objective of the paper is to assess the company’s performance on social media “Facebook” and “Instagram” and find the company’s recognition in the audience. Theoretical part gathers academic literature about communication, marketing, marketing communication, service marketing, advertising, consumer behaviour, social media, social media marketing, as well “Facebook” and “Instagram”. Three methods are used in the work- semi- structured interview, content analysis and survey. The results of the Bachelor’s paper show that thoughtful marketing communication in social media can develop company’s performance and promote its recognition in the audience. Key words: social media, marketing communication, service marketing, “Foodout”, “Wolt”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40380
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV