Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumu komunikācijā: AS "Cēsu alus" atbildīgas mārketinga komunikācijas piemēra analīze
Author
Sīmane, Adele Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Korporatīvā sociālā atbildības jēdziens radies jau 20. gadsimta pusē, un mūsdienās arvien straujāk kļūst par plaši pielietotu stratēģisku biznesa instrumentu īpaši lielu uzņēmumu vidū. Balstoties jēdziena novitātē, tā attīstības potenciālā, kā arī Latvijas uzņēmumu Ilgtspējas indeksa novērtējumā, kā bakalaura darba tēma tiek izvēlēta “Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumu komunikācijā: AS “Cēsu alus” atbildīgas mārketinga komunikācijas piemēra analīze”. Darba mērķis ir analizēt viena no Latvijā atzītākā un sociāli atbildīgākā uzņēmuma – “Cēsu alus” – korporatīvās sociālās atbildības aktivitātes caur uzņēmuma komunikāciju, kā arī veikt uzņēmuma atbildīgas mārketinga komunikācijas analīzi un tās novērtējumu Latvijas sabiedrībā. Darba teorētisko ietvaru veido korporatīvās sociālās atbildības, atbildīgas mārketinga komunikācijas, sabiedrisko attiecību un sociālo mediju koncepti. Kā atbilstošākās pētniecības metodes izvēlētas kvalitatīvā kontentanalīze, vizuālā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Term Corporate Social Responsibility arose already in the 20th century and is nowadays increasingly becoming a widely used strategic business tool for particulary large companies. Based on the new innovation, its potential development, as well as the assessement of the Latvian Sustainability Index, the theme of the Bachelor’s paper is “Corporate social responsibility in company communication: the case of "Cēsu alus" (JSC) responsible marketing communication”. The aim of the paper is to analyze corporate social responsibility activities of one of the most recognized socially responsible companies in Latvia – Cesu alus - through its communication, as well as analyze the company’s responsible marketing communicationon and find out its evaluation in Latvian society. Theoretical framework consists of corporate social responsibility, responsible marketing communication, public relations and social media concepts. As the most appropriate research methods have been chosen qualitative content analysis, visual content analysis, semi-structured interview and survey.