Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorBirzgale, Amanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:49Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65910
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40403
dc.description.abstractBakalaura darbā- Televīziju LTV un TV3 šovu producētā satura atbilstība auditorijas vajadzībām un interesēm- viens no darba galvenajiem mērķiem ir noskaidrot satura atbilstību LTV un TV3 šovu producētajam saturam, balstoties uz auditorijas vajadzībām un interesēm. Darba autorei šī tēma šķiet aktuāla, jo uzskata, ka ir interesanti salīdzināt tieši šo abu televīziju sabiedriskā medija- LTV un komerciālā medija- TV3 šovu piedāvāto saturu auditorijai, kā arī izpētīt ko no abu minēto televīzijas kanālu šovu producētajiem saturiem sagaida un vēlas skatīties auditorija. Darbs sastāv no trīs daļām- teorētiskajā daļā aprakstīta lietojuma un apmierinājuma teorija, producēšana, televīzijas šovi un auditorijas. Metodoloģijas daļā- aprakstītas pētniecības metodes- padziļinātās intervijas un sekundāro datu analīze. Empīriskajā daļā veikta 15 padziļināto interviju analīze ar šovu skatītājiem par viņu vajadzībām un interesēm, skatoties LTV un TV3 šovus, veikta arī padziļinātā intervija ar skatītāko šovu producentu, kā arī sekundāro datu TNS un NEPLP analīze. Atslēgas vārdi: Lietojuma un apmierinājuma teorija, televīzijas šovi, producēšana, auditorija, LTV, TV3
dc.description.abstractBachelor thesis- Compliance of the produced content of shows by television channels LTV and TV3 to viewers' needs and interests - the main goal of the thesis is to research the compliance of the produced content of shows by television channels LTV and TV3 to viewers’ needs and interests. The creator of the thesis considers this topic meaningful since its engaging to compare the produced content, desire and needs for each audience between the commercial medium - TV3 - and public medium - LTV. The thesis contains three parts - theoretical part, which contains a description of the uses and gratifications theory, production of shows, television shows and audience, methodology part and empirical part. The methodology part contains description of both research methods - interview and secondary data analysis. Empirical section is composed of 15 interviews where respondents were viewers of the show. The gathered information was about the viewers’ needs and interests when watching TV shows on the programs LTV and TV3. Received data was analysed in-depth as well as interview with the most watched show producer. TNS and NEPLP data analysis is also included in the empyrical part. Keywords: Usage and satisfaction theory, Television shows, Production, Audience, LTV, TV3
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLietojuma un apmierinājuma teorija
dc.subjecttelevīzijas šovi
dc.subjectproducēšana
dc.subjectauditorija
dc.subjectLTV
dc.titleTelevīziju LTV un TV3 šovu producētā satura atbilstība auditorijas vajadzībām un interesēm
dc.title.alternativeCompliance of the produced content of shows by television channels LTV and TV3 to viewers' needs and interests
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record