Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta ārējās komunikācijas novērtējums: Konsulārā departamenta oficiālās Facebook lapas gadījums
Автор
Štekerhofa, Ērika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta ārējās komunikācijas novērtējums: Konsulārā departamenta oficiālās Facebook lapas gadījums” mērķis ir veikt Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta ārējās komunikācijas novērtējumu sociālajā platformā Facebook un novērtēt tās atpazīstamību Facebook lietotāju vidū, veicot Facebook lapas www.facebook.com/celodrosi/ publicēto ierakstu un komentāru kvalitatīvo kontentanalīzi, respondentu atbilžu kvantitatīvo analīzi un daļēji strukturēto interviju interpretāciju kopainas veidošanai. Teorētisko pieeju veido Džeimsa Gruniga (James Grunig) un Toda Hanta (Todd Hunt) sabiedrisko attiecību definīcija, Larija Vēbera (Larry Weber) izklāsts par sociālajiem medijiem. Ārlietu ministrijas Konsulāra departamenta oficiālās Facebook lapas ierakstu analīzei izmantota kvalitatīvā kontentanalīze. Pētītas Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta oficiālās Facebook lapas www.facebook.com/celodrosi/ publicētais saturs, veikta anketēšana, noskaidrojot Facebook lapas atpazīstamību un Facebook lietotāju attieksmi pret publicēto saturu, kā arī veiktas daļēji strukturētas intervijas kopainas veidošanai. Pētījuma rezultāti liecina par zemu lietotāju iesaisti Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta Facebook lapas komunikācijā un potenciālu ārējās komunikācijas uzlabošanai. The aim of the bachelor’s paper “An external communication evaluation of the Consular department of Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Latvia: the case of Consular department's official Facebook page” is to identify evaluation of external communication of the Consular department of Ministry of Foreign Affairs in social platform Facebook and its recognozability amoung Facebook users, by conducting a qualitative content analysis of the publications and comments published on the Facebook page www.facebook.com/celodrosi/, quantitative analysis of respondents' responses and semi-structured interviews for structuring the common picture. Theoretical part is based on the definition of public relations by James Gruning and Todd Hunt and social media approach by Larry Weber. The qualitive content analysis is used to analyze the Consular department’s Facebook page publications. Author analyzed the content of the Consular department’s of Ministry of Foreign Affairs official Facebook page www.facebook.com/celodrosi/ , conducted a survey to identify Facebook page’s recognozability amoung Facebook users and the attitude of Facebook users towards the published content, as well as semi-structured interviews were realized to structure the common picture. The results show low involvement of users in the communication on the Facebook page of the Consular Department of the Ministry of Foreign Affairs and the potential for improving external communication.