“Swedbank” tēls topošo uzņēmēju, uzņēmēju vidū un portālā “Dienas Bizness” no 2017. gada maija līdz 2018. gada aprīlim
Author
Kucina, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „„Swedbank” tēls topošo uzņēmēju, uzņēmēju vidū un portālā „Dienas Bizness” no 2017.gada maija līdz 2018.gada aprīlim” mērķis ir noskaidrot „Swedbank” tēlu topošo, esošo uzņēmēju vidū un portālā „Dienas Bizness” no 2017.gada maija līdz 2018. gada aprīlim. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota organizāciju komunikācija, tēla definīcijas un īpašības, Klausa Mertena tēla teorija un sistēmteorija, organizācijas tēla definīcijas un veidošana. Darba metodoloģisko daļu veido kontentanalīze, aptauja, fokusa grupa, intervija un Čarlza Osguda semantiskais diferenciālis. Noslēgumā tiek secināts, ka „Swedbank” tēls topošo un esošo uzņēmēju vidū ir pozitīvs, kā arī portālā „Dienas Bizness” no 2017.gada maija līdz 2018.gada aprīlim. Atslēgvārdi: „Swedbank”, tēls, topošie uzņēmēji, esošie uzņēmēji, „Dienas Bizness” The aim of Bachelor thesis „„Swedbank” image among future entrepreneurs, entrepreneurs and "Dienas Bizness" from May 2017 to April 2018” is to explore „Swedbank” image among future entrepreneurs, entrepreneurs and "Dienas Bizness" from May 2017 to April 2018. The theoretical part describes organizational communication, definitions of image and image characteristics, Klaus Merten’s theory of image and system theory, definitions of organization's image and organization's image creation. The empirical part consists of content analysis, survey, focus groups, an interview and semantic differential of Charles Osgood. The study concludes that the image of „Swedbank” among the future entrepreneurs, and entrepreneurs is positive, as well as in the portal "Dienas Bizness" from May 2017 to April 2018. Keywords: „Swedbank”, image, future entrepreneurs, entrepreneurs, „Dienas Bizness”