Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorVeidere, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:01:58Z
dc.date.available2018-07-04T01:01:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64089
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40460
dc.description.abstractMaģistra darba “5-6 gadīgu bērnu komunikatīvās kompetences attīstīšana multikulturālā klasē” galvenais mērķis bija saprast un analizēt, kā bērni dotajā vecuma grupā attīsta savu komunikatīvo kompetenci otrās valodas apguvē, ņemot vērā, ka valodas mācīšanās notiek iegremdēšanās tipa skolā un bērni nāk no dažādiem vidēm. Teorētiskā daļa kalpoja par pamatu komunikatīvās kompetences koncepta saprašanai un kā tā attiecās uz mūsdienu izglītības vidi. Ar savāktās izpratnes par kompleksiem komunikatīvās kompetences elementiem palīdzību kļuva iespējams pieiet 5-6 gadīgo bērnu komunikatīvās kompetences novērtēšanai otrā valodā. Komunikatīvā kompetence tika analizēta, izmantojot novērošanu, intervijas ar skolotajiem un novērtēšanu, izmantojot kontrolsarakstu.
dc.description.abstractMaster Thesis “Development of communicative competence of 5-6 year old children in multicultural classroom” main goal was to understand and analyze how children of the named age develop their communicative competence in the second language acquisition considering that language learning happens in immersion type of school and children come from diverse backgrounds. Theoretical part served as a basis for understanding the concept of communicative competence and how it applies in nowadays educational setting. With gathered notion of the complexity of elements in communicative competence, it became possible to approach children of 5-6 years in terms of evaluation of the development of their communicative competencies in second language. Communicative competence was analyzed using observations, interviews with teachers and assessment form of a checklist.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectcommunicative competence
dc.subjectsecond language acquisition
dc.subjectimmersion
dc.subject5-6 year old children
dc.subjectdiverse backgrounds
dc.title5-6 gadu vecu bērnu komunikatīvās kompetences attīstība multikulturālā klasē
dc.title.alternativeDevelopment of communicative competence of 5-6 year old children in multicultural classroom
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record