Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorStiebre, Rudīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:02:10Z
dc.date.available2018-07-04T01:02:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65468
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40476
dc.description.abstractJebkuras sfēras produkta vai pakalpojuma vizuālajam izskatam ir liela nozīme mūsdienu tirgū. Patērētāji galvenokārt veic izvēli, balstoties uz produkta vai pakalpojuma vizuālo noformējumu un atpazīstamību. Arī apģērbu uzņēmumam vizuālā identitāte ir neatņemama zīmola izveides sastāvdaļa, kura norāda uz produktu kvalitāti, oriģinalitāti un spēju pastāvēt konkurentu vidū. Uzņēmumam izveidota vizuālā identitāte, kas atbilst un atspoguļo tā būtību un raksturu, ir veiksmes atslēga uzņēmējdarbībā. Lai izprastu vizuālo identitāti un tās nozīmi, bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apkopotas dažādu autoru atziņas un viedokļi par vizuālās identitātes jēdzienu, tās elementiem, to uzbūvi un nozīmi. Tiek noskaidrots modes dizainera jēdziens un apskatīta vispārēja un ietekmīgu modes dizaineru darbības vēsture. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi modes zīmolu logo dizaina paraugi no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, lai atbildētu uz pētījumā izvirzīto jautājumu – kas ir kopīgs un atšķirīgs apģērbu uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskajos aspektos? Balstoties uz teorētiskajā un pētnieciskajā daļa iegūto informāciju, radošajā daļa tiek izstrādāts un aprakstīts dizaina projekts, vizuālā identitāte sieviešu apģērbu zīmolam.
dc.description.abstractThe visual appearance of any product or service plays a significant role in today's market. Consumers mostly make choices based on the visual design and recognition of the product or service. Also, the visual identity of a clothing company is an integral part of creating the brand, which points to the products quality, originality and ability to compete among competitors. The company whose visual identity matches and reflects its nature and character is the key to success in business. In order to understand the visual identity and its significance, the theoretical part of the bachelor’s thesis summarizes the opinions of various authors about the concept of visual identity, its elements, their structure and meaning. The concept of fashion designer is explored, and the history of general and influential fashion designers is examined. In the research part of the Bachelor thesis various fashion designer logo examples from Latvia, Lithuania and Estonia are collected and analyzed to answer the question raised in the research – what is common and different in visual stylistic aspects of the graphic identity of clothing companies? Based on the information obtained in the theoretical and research part, the creative part develops and describes a design project and visual identity for the woman’s clothing brand.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectmode
dc.subjectmodes dizaineris
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.titleApģērbu uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
dc.title.alternativeVisual stylistic aspects of clothing companies graphic identity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record