Show simple item record

dc.contributor.advisorKudinska, Marina
dc.contributor.authorBaikovska, Merita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:03:09Z
dc.date.available2018-07-04T01:03:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64635
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40534
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir jauna uzņēmuma – kafejnīcas „Croissant Cafe” dibināšana Rīgas centrā, kas paplašinās kopējo piedāvājumu ar jauna veida kārtainās mīklas konditorejas izstrādājumiem – krusāniem, krufiniem un kronatiem. Šī kafejnīca ir unikāla, jo nekur Rīgā nav iespējams tos nobaudīt vienuviet. Darbā tika aplūkota informācija par jauna uzņēmuma dibināšanu, tā juridiskās formas, nosaukuma, vietas un ārējā finansējuma piesaistes iespējām un izvēli, nozares izpēti, kurā darbosies uzņēmums, uzņēmuma darbības raksturojumu un mārketinga stratēģijas izveidi un finanšu rādītāju prognozēm, kā arī risku analīzi, ar kuriem uzņēmums varētu saskarties. Uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrību ar ierobežotu atbildību, kuru dibinās 2 īpašnieku un kuras pamatkapitālu veidos 10 000 euro. Uzņēmuma darbības nodrošināšanai tiks piesaistīts arī ārējais finansējums 7000 euro apmērā. Pēc saimnieciskā darbības klasifikācijas (NACE 2), tika noteikts, ka uzņēmums darbosies divās nozares - 10.71 “Maizes ražošana; svaigi ceptu mīklas izstrādājumu un kūku ražošana” un 56.10 “Restorānu un mobilo ēdināšanas vietu pakalpojumi. Uzņēmumam SIA „Croissant Cafe” ir izveidota konkurētspējas analīze, kurā noteiktas uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudi. Lai sekmētu finanšu plāna izpildi, tika noteikti mārketinga pasākumi, kas palīdzēs sasniegt iecerētos mērķus un sekmēt uzņēmējdarbības un finanšu plāna izpildi.
dc.description.abstractThe aim of the Master's thesis is the establishment of a new company - “Croissant Cafe” in the center of Riga. which will expand the overall supply with new types of pastry products - croissants, cruffins and cronuts. The work collects information about establishment of a new company, its legal form, name, location and external financing opportunities, the research of the sector, marketing plan, forecasts of financial indicators and the risk analysis, which the company might face. The legal form of the company is limited liability company with the initial capital of 10 000 euros. The company will be founded by two owners and external financing of EUR 7000 euro will also be used. Based on the classification of economic activities (NACE 2), company will work in two sectors - 10.71 "Bread production; manufacture of fresh pastry goods and cakes" and 56.10" Restaurant and mobile food service activities. SIA "Croissant Cafe" has developed a competitiveness analysis, which defines the strengths and weaknesses of the company as well as opportunities and threats. Various marketing activities is going to be used to help achieve the intended goals and to facilitate the implementation of the financial plan.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectkafejnīca
dc.subjectkonditoreja
dc.subjectēdināšanas nozare
dc.subjectkonditorejas izstrādājumi
dc.titleProjekts: Kafejnīcas "Croissant Cafe" dibināšana
dc.title.alternativeProject: Establishment of Cafe "Croissant Cafe"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record