• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eko zīmolu novērtējums patērētāju auditorijā.

Thumbnail
View/Open
303-64673-Samina_Agnese_as16118.pdf (3.015Mb)
Author
Samiņa, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Agnese Samiņa. Maģistra darbs “Eko zīmolu novērtējums patērētāju auditorijā”. Eko zīmolu popularitāte un aktualitāte Latvijā ir salīdzinoši zemāka kā citās valstīs Eiropā. Eko zīmolu novērtējumam patērētāju auditorijā ir īpaši liela ietekme uz eko zīmolu attīstību. Maģistra darba mērķis ir izvērtējot zīmolu veidošanas un patērētāju uztveres teorētiskos aspektus, izpētīt eko zīmolu novērtējumu patērētāju auditorijā Latvijā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus eko zīmolu uztveres uzlabošanai. Rezultāti balstās uz eko zīmolu patērētāju aptaujas datiem, kā arī uz darba ietvaros veiktajām intervijām. Darbs sastāv no 106 lappusēm, 47 attēliem, 1 tabulas un 11 pielikumiem.
 
Agnese Samina. The Master´s thesis “Eco Brand Evaluation by Consumers”. The popularity and relevance of eco brands in Latvia is low compared to other countries in Europe. Eco brand assessment in the consumer audience has a particularly significant impact on the development of eco brands. The aim of the Master's thesis is to evaluate brand building and theoretical aspects of consumer perception, to analyze the evaluation of eco brand in the consumer audience in Latvia, to identify shortcomings and to make proposals for improvement of eco-brand perceptions. The results are based on eco brand consumer survey data as well as interviews conducted within the framework of the work. The work consists of 106 pages, 47 images, 1 tables and 11 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40536
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV