Show simple item record

dc.contributor.advisorRupeika-Apoga, Ramona
dc.contributor.authorMincāns, Mārcis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:03:11Z
dc.date.available2018-07-04T01:03:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65217
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40537
dc.description.abstractKafiju mūsdienās lieto lielākais vairums pasaules iedzīvotāju. Šī dzēriena vēsture ir ļoti sena, Eiropā gan tā nonāca daudz vēlāk, tomēr tās izplatība bija ļoti strauja. Mūsdienās kafija ir dzēriens, kas ik rītu tiek lietots kā pamošanās līdzeklis, jo tam piemīt maģisks spēks ko dēvē par kofeīnu. Kofeīns veicina mundrumu un pieradumu. Ne velti liela daļa kafijas dzērāju nespēj iedomāties uzsākt savu rītu bez kafijas tasītes. Ne velti lielākajās pasaules pilsētās kafiju var iegādāties gandrīz uz katra stūra. Un viss pateicoties tam, ka kafija ir vispopulārākais dzēriens neatkarīgi ne no kā. Šī darba ietvaros autors aplūkos kafijas izcelsmes vēsturi, ielūkosies projekta idejas rašanās brīdī, apskatīs kafijas attīstības tendences pasaulē un no projekta aspekta prognozēs dibināmā uzņēmuma attīstības tempus un finansiālos rādītājus. Šis maģiskais dzēriens tiek audzēts kokos un katra pupiņa tiek novākta ar rokām kā auglis no koka. Lai kafijas koks augtu, tam ir nepieciešams attiecīgs klimats un rūpes. Izcilie kafijas audzētāji veido ļoti lielas kafijas koku plantācijas un iegulda tajās ļoti daudz resursu. Ne velti kafija ir viens no dārgākajiem ikdienas dzērieniem ko mēs varam nobaudīt un nespējam no tā atteikties. Autora ideja par jaunas, mūsdienīgas, un visiem pieejamas kafejnīcas dibināšanu radās pateicoties viņa ilggadējai darbībai kafijas tirdzniecības un servisa nozarē. Iegūtā pieredze un gadu gaitā nodibinātie kontakti pamudināja uz jaunu sapni. Dzīvē iepazīstot citu valstu kafijas kultūru un iegūstot pieredzi ātrās apkalpošanas kafejnīcās, kuru priekšrocība ir tā, ka sev tīkamu un kvalitatīvu produktu ir iespēja iegādāties līdzi ņemšanai, projekta mērķis ir izveidot mūsdienīgu, ik viena gaumei pieejamu kafejnīcu, kurā var iegādāties tikai un vienīgi kvalitatīvu un gardu itāļu kafiju un tās saturošus dzērienus gan nobaudīšanai uz vietas patīkamā atmosfērā, gan paņemt līdzi uz darbu, mācībām, mājām vai jebkur kur dodas. Pateicoties autora līdzšinējā darbā nodibinātajai lieliskajai sadarbībai ar itāļu kafijas zīmola dibinātāju PASCUCCI, autors projektu balsta uz šī zīmola kafijas pārstāvniecības atvēršanu, kafijas tirdzniecību un to produktu izplatīšanu. Līdzās kafejnīcai tiks atvērts arī neliels kafijas veikaliņš, kuru nosauks par PASCUCCI SHOP un kurā ik viens varēs iegādāties kafiju, lai to pagatavotu mājās. Papildus tiks piedāvātas arī papildus piedevas un citi produkti no šī ražotāja piedāvājuma klāsta. Autors darbu uzsāk ar dibināmā uzņēmuma juridiskās formas izvēli, uzņēmuma nosaukuma izvēles aprakstu un tā darbības aprakstu, personāla izveidi un finansiālā pamata aprakstu. Tālāk autors aplūko mārketinga pamatprincipus, izvēlas projektam nepieciešamos mārketinga rīkus. Izvēlas reklāmas iespējas, aplūko mūsdienu tehnloģiju iespējas un priekšrocības, un pielieto tās jaundibināmajam uzņēmumam aprakstot visas iespējas to izmantošanā.
dc.description.abstractCoffee is used by the majority of the world's population. The history of this drink is very long; however, it reached Europe much later followed by a very rapid spread. Nowadays coffee is perceived as a drink used as a wake-up measure every morning as it has a magical substance called caffeine. It fosters liveliness and addiction. Not in vain many coffee users cannot imagine a morning without a cup of coffee. And not it vain you can buy coffee at almost every corner in the largest cities of the world. The reason is the fact that coffee is the most popular drink no matter what. In the framework of this paper the author will pay attention to the history of coffee, tell about the project's idea, look at the trends in the coffee development in the world, and from the project perspective forecast the pace of development and financial indicators of the company to be established. This magic drink is grown in trees and each bean is hand-picked as a fruit. To grow, a coffee tree needs an appropriate climate and care. The major coffee growers have very large coffee plantations, and they invest there heavily. Not in vain coffee is one of the most expensive daily drinks that we can enjoy and cannot refuse. The author's idea about establishing a novel, modern and affordable cafe emerged thanks to his long experience in sale of coffee and service sector. The experience and contacts established over the years turned to be the basis of his dream. Having learned a lot about the coffee drinking culture in other countries and having the experience gained in fast-food cafes, advantage of which is the possibility to buy a quality take-away product of one’s taste, the author of the project aims to establish a modern cafefor all tastes offering only quality delicious Italian coffee and drinks containing it for both enjoying on the spot in a pleasant atmosphere or to take it away on the way to work, study, home or anywhere. Thanks to the excellent cooperation with PASCUCCI, the Italian coffee brand, established at the author's previous workplace, the author relates the project to establishing a representation of this coffee brand, sale of coffee and distribution of their products. In addition to the cafe, a small coffee shop named PASCUCCI SHOP will be opened, where everybody will be able to buy coffee for brewing it at home. Also other additional products by this brand will be offered. The author starts with the choice of the legal form of the company to be founded, description of the choice of the company name and its activity, personnel and description of the financial basis. Afterwards the author looks at the basic principles of marketing, chooses the marketing tools necessary for the project and advertising opportunities, expands on the possibilities and advantages of modern technologies and applies them to the new company describing all the possibilities for using them.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectKafija
dc.subjectKafejnīca
dc.subjectPascucci
dc.subjectUzkodas
dc.titleProjekts: SIA "Kaislība pret kafiju" dibināšana
dc.title.alternativeProject: "Passion to coffee" Ltd. foundation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record