Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorTisjaka, Renāte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:03:11Z
dc.date.available2018-07-04T01:03:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65283
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40538
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Internetveikala “Smaržas Tev” potenciālās attīstības iespējas Latvijas tirgū” . Kosmētikas nozare ieņem ļoti nozīmīgu lomu patērētāju dzīvēs un ekonomikas veidošanā, līdz ar to pieaug mārketinga komunikāciju loma uzņēmumu konkurētspējas un attīstības veicināšanā. Darba mērķis ir izpētīt zinātnisko literatūru un balstoties uz iegūtajiem pētījuma rezultātiem, noskaidrot esošo mārketinga komunikāciju efektivitāti kosmētikas nozarē Latvijas tirgū, novērtējot vadošo kosmētikas mazumtirgotāju zīmolu mārketinga aktivitātes, kā rezultātā saskatīt jaunas iespējas kosmētikas interneta veikala attīstības veicināšanā. Galvenie darba uzdevumi ir izpētīt specializētu literatūru par mārketinga komunikāciju veidiem un to īpašībām, veikt Latvijas kosmētikas nozares vadošo mazumtirgotāju zīmolu atlasi, balstoties uz konkrētiem pamatojumiem, veikt to mārketinga komunikāciju analīzi un savstarpēju salīdzināšanu, ekspertu intervēšana un patērētāju anketēšana. Pētījumā noskaidrots, ka lielākā daļa patērētāji pārzina Latvijas vadošos kosmētikas nozares mazumtirgotājus, taču to rīkotās mārketinga komunikācijas vērtējamas viduvēji. Ņemot vērā, ka kosmētikas nozare turpina pilnveidoties un ir pieprasīta, jauniem kosmētikas mazumtirgotājiem būtu potenciālas iespējas konkurēt pilnveidojot mārketinga komunikācijas. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 103 lpp., darbs sastāv no četrām nodaļām, satur 16 attēlus, 10 tabulas, darbā izmantoti 67 literatūras avoti un pievienoti 10 pielikumi.
dc.description.abstractTheme of the master thesis are “Online store “Perfume for you” potential development opportunities in Latvian market” . The cosmetics industry plays a very important role in consumer life and also in the economy, as a result in role of marketing communications is increasing and promoting the competitiveness and development of companies. Aim for the work is to gain existing knowledge of the scientific literature. And based on the results find out the effectiveness of existing marketing communications in the cosmetics industry. As well as assessing the marketing activities of leading brands of cosmetic retailers to see new opportunities in promoting and the development of the cosmetics online stores. The main tasks are to study specialized literature on the types of marketing communications and they speciality. Select the brands of leading retailers in the Latvian cosmetics industry analyze their marketing communications and compare them to expert interviews and conduct consumer surveys. The study found that most consumers are well informed in the leading retailers of Latvian cosmetics industry, but their marketing communications are judged mediocre. knowing that the cosmetics industry is continuing to evolve and it is in demand new cosmetics retailers would have the potential to compete by improving marketing communication.. Master's thesis is written in Latvian on 103 pages, the work consists of four chapters, contains 16 pictures, 10 sheets used in work 67 contains literature sources and has added 10 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkosmētikas nozare
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectinternetveikals
dc.subjectkonkurētspēja
dc.titleInternetveikala "Smaržas Tev" potenciālās attīstības iespējas Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeOnline store "Perfume for you" potential development opportunities in Latvian market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record