Search
Now showing items 1-10 of 361
Ārpusstundu fizisko aktivitāšu nozīme ieskaišu prasību izpildē sportā.
(Latvijas Universitāte, 2008)
Ārpusstundu fizisko aktivitāšu nozīme skolēniem ieskaišu prasību izpildē sportā.
Diplomdarba mērķis - izpētīt, kā skolēnu papildus fiziskās aktivitātes ārpus stundām ietekmēs skolēnu fiziskās sagatavotības līmeņa ...
Vārdu krājuma paplašināšana ar stāstīšanas metodes palīdzību vidusskolas angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2008)
Šīs darbs pēta stāstīšanas nozīmi un kā stāstīšana, kā angļu valodas apguves metode, var būt pielietojama angļu valodas stundās Rīgas skolās. Lai to veiksmīgi panāktu, tika veikti gan teorētiskā gan praktiskā pētīšana ar ...
1 – 3 gadus vecu bērnu adaptācijas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2008)
Adaptācija (latīņu val. adaptio – pielāgošanās) – pielāgošanās dabas un sociālās vides mainīgajiem apstākļiem. Lai atvieglotu bērnu sociālpsiholoģisko adaptāciju, it īpaši sākot apmeklēt pirmsskolu, skolu, vecākiem jāveicina ...
Arodizglītības vēsturiskā pieredze un attīstības tendences Rīgas Tūrisma un tirdzniecības skolā
(Latvijas Universitāte, 2008)
2008. gadā Rīgas Tūrisma un tirdzniecības skola svinēs skolas dibināšanas
65. gadadienu, kas pamudināja atskatīties uz paveikto, apkopot materiālus: kā veidojusies šī
skola, kāda ir bijusi skolas misija, kā valsts noteiktā ...
Speciālo vingrinājumu nozīme smaiļotāju sagatavošanā ārpusskolas nodarbībās.
(Latvijas Universitāte, 2008)
Skolā noteiktais sporta stundu skaits ir nepietiekošs, tādēļ, lai tiktu apmierinātas visas nepieciešamās skolēnu vajadzības pēc kustību aktivitātēm, ir svarīgi skolēnos rosināt vēlmi nodarboties ar sportu ārpusskolas ...
Nabadzības izraisītie socializācijas riski un to mazināšanas iespējas Kurzemes rajona sociālajā dienestā.
(Latvijas Universitāte, 2008)
Diplomdarbā „Nabadzības izraisītie socializācijas riski un to mazināšanas iespējas Kurzemes rajona Sociālajā dienestā” atspoguļoti nabadzības socializācijas riski un sociālpedagoģiskās darbības nabadzības risku mazināšanā ...
Sociālo prasmju apguves veicināšana narkomānijas prevencē bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2008)
Maģistra darba „Sociālo prasmju apguves veicināšana narkomānijas prevencē bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem” autores Evijas Ozoliņas pētījuma mērķis - izpētīt sociālo prasmju apguves veicināšanu narkomānijas ...
Vingrošanas terminoloģijas apguves iespējas sporta stundās.
(Latvijas Universitāte, 2008)
Sākot strādāt skolā par sporta skolotāju, saskāros ar to, ka skolēni nepārzināja vingrošanas terminoloģiju.
Pētījuma mērķis bija noskaidrot vingrošanas terminoloģijas apguves iespējas sporta stundās. Darba teorētiskajā ...
Izziņas procesu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar speciālām vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2008)
Maģistra darbā tiek izvērtētas pirmsskolas vecuma bērnu ar psihiskās attīstības traucējumiem izziņas procesu veidošanas iespējas izmantojot autores izstrādātu, uz neiropsiholoģisko pieeju balstītu programmu.
Darba mērķis ...
5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju pilnveidošanas iespējas pirmsskolā, izmantojot lomu rotaļas
(Latvijas Universitāte, 2008)
Darba nosaukums: 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju pilnveidošanas iespējas pirmsskolā, izmantojot lomu rotaļas.
Darba autore: Ingrīda Markusa
Darba zinātniskā vadītāja: mag.paed.Līga Āboltiņa
Darba saturs: 65 lpp., 5 ...