Search
Now showing items 1-5 of 5
Sirreālisma izmantošana 8.klases vizuālās mākslas stundās skolēnu radošās darbības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba autore savā vizuālās mākslas skolotāja praktiskajā pieredzē novērojusi skolēnu tendenci sekot strikti uzstādītām prasībām, atdarināt un reproducēt mākslas darbus un apjukt brīžos, kad tie tiek aicināti darboties ...
Pasaku izmantošana radošuma attīstīšanā 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba nosaukums: Pasaku izmantošana radošuma attīstīšanā 5 – 6 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā. Darba autors: Aija Liepa. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed., prof. Rudīte Andersone. Darba apjoms: 63 ...
"Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kvalifikācijas darbu “Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Solvita Māsa, darba vadītāja Ineta Aizporiete (Mag.paed.) ...
Muzejs kā jauniešu kultūras mācīšanās telpa
(Latvijas Universitāte, 2016)
Jaunieši ir liela sabiedrības grupa, kuras neformālajai izglītībai tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība. Pēdējos gados ir pierādījusies kultūras industriju loma gan valsts ekonomiskajā, gan sabiedrības veselības nozarē, ...
Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5.-6. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Sandras Milleres diplomdarbs “Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5. – 6. klasē.” ticis izstrādāts 2015./2016. mg. kādā Rīgas vispārizglītojošajā skolā. Darba teorētiskajā ...