Search
Now showing items 1-10 of 121
Hiperaktivitātes pedagoģiskā korekcija 5-6 gadus veciem bērniem X pirmsskolas izglītības iestādē Y grupā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba mērķis ir: izzināt hiperaktivitātes korekcijas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem (5 - 6 g.v.), veikt un analizēt hiperaktivitātes korekciju x pirmsskolas izglītības iestādē y grupā.
Lai sasniegtu mērķi ...
Multimediju izmantošana mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Diplomdarba „Multimediju izmantošana mācību procesā” mērķis ir pētīt multimediju
izmantošanas iespējas izglītības sistēmā.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek apskatīti šādi jautājumi: multimediju izmantošanas
iespējas ...
Koriģējoši attīstošā darbība fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Darba nosaukums: Koriģējoši attīstošā darbība fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā.
Darba autore: Ilze Sondore
Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. asoc. prof. Sarmīte Tūbele
Darba ...
Bērnu ar intelektuālās attīstības dažādām vajadzībām(viegliem garīgās attīstības traucējumiem)pedagoģiskie risinājumi sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Maģistra darba pētījuma mērķis ir noteikt, vai izmantojot dažādus pedagoģisko risinājumu veidus darbā ar bērnu, kuram ir intelektuālās attīstības dažādas vajadzības (viegli garīgās attīstības traucējumi) nodrošina kvalitatīvu ...
Pārbaudes darbu izstrādes pamatprincipi sociālo zinību priekšmetā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Diplomdarba „Pārbaudes darbu izstrādes pamatprincipi sociālo zinību mācību priekšmetā” mērķis ir izpētīt, vai Latvijā ir publiski pieejami pārbaudes darbi sociālās zinībās, noskaidrot, kā veidojami pārbaudes darbi, kam ...
Topošo skolotāju instrukciju valoda angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2011)
Diplomdarba nosaukums ir „Topošo skolotāju instrukciju valoda angļu valodas stundās”, un diplomdarba autore uzskata, ka klasē doto instrukciju skaidrība nosaka visas stundas gaitu. Diplomdarba mērķis bija izpētīt veidus, ...
Stratēģijas skolēnu uzmanības problēmu risināšanai angļu valodas stundās 8.klasē
(Latvijas Universitāte, 2011)
Slikta skolēnu uzvedība un uzmanības trūkums ir vispārrunātākās problēmas skolotāju vidū. Skolotājam tas ir izaicinošs un diezgan grūts uzdevums noturēt skolēnu uzmanību uz mācību procesu un panākt, ka viņi ir tajā iesaistīti. ...
Skaņu izrunas traucējumu profilakse vidējā pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2011)
Diplomdarbs ir izstrādāts profesionālās izglītības programmas „Speciālās izglītības skolotājs” ietvaros. Diplomdarba pētījuma mērķis ir konstatēt skaņu izrunas profilaktiskās programmas ietekmi uz skaņu izrunas traucējumu ...
Attieksmes pret grāmatu veidošana pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Līdzšinējie novērojumi rāda, ka pirmsskolas vecuma bērni ļoti dažādi izturas pret grāmatu, tādēļ izvirzīju pētījuma mērķi: Analizēt grāmatu kā mācību līdzekli pirmsskolas izglītības iestādē un skolotāju, vecāku un bibliotekāru ...
Drāmas elementu izmantošana fonemātiskās uztveres traucējumu mazināšanā 5 - 6 gadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2011)
Maģistra darba nosaukums: „Drāmas elementu izmantošana fonemātiskās uztveres traucējumu mazināšanā 5 – 6 gadīgiem bērniem”
Darba autore: Egija Laganovska
Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. asoc. profesore Sarmīte ...