Search
Now showing items 1-3 of 3
Intīmo aksesuāru zīmolu vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba ietvaros tiek pētīti intīmo aksesuāru zīmolu vizuāli stilistiskie aspekti. Tiek pielietotas pētījuma metodes - dizaina paraugu (220 vienības) analīze un kvalitatīvā (5 vienību) zīmolu grafiskās stilistikas ...
Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca" mērķis ir izveidot kafejnīcas Q cafe vizuālo identitāti. Pētījumā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, zīmola vēsturi, tā identitāti, ...
Vīna ražotāju uzņēmumu grafiskās identitātes vizuālie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2017)
Gan vīna, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Vispirms cilvēks produktu bauda ar acīm un tikai tad ar muti. Tas, kā tiek pasniegts, produkts norāda uz uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ...