Search
Now showing items 1-7 of 7
SKOLAS DIREKTORA UN PERSONĀLA SADARBĪBA IEKĻAUJOŠĀS IZGLĪTĪBAS SEKMĒŠANĀ
(Latvijas Universitāte, 2017)
Iekļaujošā izglītība dod iespēju visiem dalībniekiem pilnā apmērā piedalīties visu izglītības posmu iestāžu dzīvē, iegūt izglītību sev atbilstošā, saprotamā un pieņemamā veidā. Pētījumi par iekļaujošās izglītības iespējām ...
Sadarbība ar vecākiem bērnu vērtēšanā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Veiksmīga sadarbība starp vecākiem un pirmsskolas izglītības iestādi ir nozīmīga bērnu sasniegumu izzināšanā. Darbam tika izvirzīts mērķis-teorētiski un empīriski pētīt sadarbību starp pirmsskolas izglītības iestādi un ...
Lasītprasmes veicināšana pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba nosaukums: “Lasītprasmes veicināšana pirmsskolā.” Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt lasītprasmes apgūšanas procesu pirmsskolas vecuma bērniem, lai varētu sniegt rekomendācijas metodiķiem, ...
Pašvaldības iesaiste izglītības iestādes kvalitātes nodrošināšanā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Esošie skolēnu sasniegumi mēdz atšķirties dažādās Latvijas vietās, spēcīgi norādot uz vairāku faktoru ietekmi uz tiem. Šajā aspektā ir noteikti jāapskata sniegtā izglītības kvalitāte, kā arī sociālekonomiskā stāvokļa ietekme ...
Metodiskā darba organizēšana un izvērtēšanas iespējas vispārizglītojošās skolās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Undīnes Podnieces maģistra darba “Metodiskā darba organizēšana un izvērtēšanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē” mērķis ir izpētīt metodiskā darba organizēšanu un izvērtēšanu Latvijā vispārizglītojošās skolās ...
Pedagogu motivēšana sadarbības ieviešanai skolā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Šobrīd Latvijā notiek mācību satura un pieejas pilnveide. Svarīga šajā brīdī ir skolotāju kopīga mācīšanās, lai skolēns veidotu padziļinātu, starpdisciplināru izpratni, pēctecīgi un pamatīgi attīstu savas prasmes. Skolas ...
Sadarbība ar vecākiem izglītības iestādes darbā pusaudžu mācību sasniegumu sekmēšanā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Pozitīva, uz savstarpējo cieņu balstīta vecāku un izglītības iestādes sadarbība ir viens no būtiskākajiem priekšnosacījumiem bērna personības attīstībā, mācību sasniegumu pilnveidošanā un sadarbības veidošanā. Sabiedrībā ...