dc.contributor.advisor | Tiltiņa-Kapele, Inta | |
dc.contributor.author | Cirse, Dzinta | |
dc.contributor.other | Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija | |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T11:28:45Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T11:28:45Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/44887 | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | |
dc.subject | Psiholoģijas maģistrs (prof.) | |
dc.title | Piecgadīgu pirmsskolas izglītības iestādes bērnu internalizētas un eksternalizētas uzvedības un emocionālo izpausmju rādītāju izmaiņas autorprogrammas intervencē | |
dc.title.alternative | Changes in Indicators of Internalized and Externalized Behaviour and Emotional Implications of Pre-School Educational Establishment Children of 5 Years of Age with the Author Programme Intervention | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |