Show simple item record

dc.contributor.advisorTiltiņa-Kapele, Inta
dc.contributor.authorCirse, Dzinta
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:28:45Z
dc.date.available2018-09-27T11:28:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/44887
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectPsiholoģijas maģistrs (prof.)
dc.titlePiecgadīgu pirmsskolas izglītības iestādes bērnu internalizētas un eksternalizētas uzvedības un emocionālo izpausmju rādītāju izmaiņas autorprogrammas intervencē
dc.title.alternativeChanges in Indicators of Internalized and Externalized Behaviour and Emotional Implications of Pre-School Educational Establishment Children of 5 Years of Age with the Author Programme Intervention
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record