• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu sasniegumu vērtēšanas procesa vadība sportā sākumskolā kompetenču izglītības Kontekstā

Thumbnail
Öffnen
299-67411-Snepste_Inguna_is17121.pdf (1.601Mb)
Autor
Šņepste, Ingūna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbs “Skolēnu sasniegumu vērtēšanas procesa vadība sportā sākumskolā kompetenču izglītības kontekstā” izstrādāts, lai noskaidrotu Latvijas sākumskolas skolēnu sasniegumu vērtēšanas procesa nozīmi un tā vadības nepieciešamību sportā. Maģistra darba teorētiskajā daļā tika analizēti avoti par vērtēšanas pedagoģiskajiem aspektiem, tās attīstību un atšķirībām dažādos bērnu vecumposmos, vērtēšanas procesa vadību un tā nepieciešamību un vērtēšanas procesu jaunā mācību satura “Kompetenču pieejas mācību saturā” kontekstā. Praktiski pētnieciskajā daļā tika veikts empīriskais pētījums, kura ietvaros tika anketēti sporta skolotāji un intervēti sporta pedagoģijas eksperti. Apkopojot iegūtos datus, tika izveidoti ieteikumi pētāmās problēmas kontekstā.
 
The master’s thesis “The Management of the Evaluation Process of Pupils’ Physical Education Achievements During Primary School in the Context of Competence Education” has been written to find out the relevance of the evaluation process of pupil’s achievements in the primary schools in Latvia and the necessity for the management of this process in physical education. The theoretical part of the thesis consists of the analysis of sources regarding the pedagogical aspects of evaluation, its development and differences during different age periods of the children, the management of the evaluation process and its necessity, as well as the evaluation process in the context of the new “Competence approach in the study curriculum”. The practical research part consists of an empirical research that involves questionnaires with physical education teachers and interviews with the experts of sports pedagogy. After compiling the gathered data, suggestions were made about the research problem.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45413
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV