Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorBrinka, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-05T02:01:42Z
dc.date.available2018-12-05T02:01:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67426
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45425
dc.description.abstractVeiksmīga sadarbība starp vecākiem un pirmsskolas izglītības iestādi ir nozīmīga bērnu sasniegumu izzināšanā. Darbam tika izvirzīts mērķis-teorētiski un empīriski pētīt sadarbību starp pirmsskolas izglītības iestādi un vecākiem bērnu vērtēšanas pilnveidošanai. Lai noteiktu izplatītākās problēmas pirmsskolas izglītības iestādes sadarbībai ar vecākiem bērnu vērtēšanā, tika izvirzīti šādi uzdevumi: •analizēt zinātniskās atziņas par sadarbības formām un vērtēšanas veidiem, •izstrādāt ieteikumus bērnu sasniegumu vērtēšanas pilnveidei. Pētījuma gaitā tika veidotas un aprobētas bērnu vērtēšanas veidlapas, kuras palīdz sekmēt sadarbību starp pirmsskolas izglītības pedagogiem un vecākiem bērnu zināšanu, prasmes un attieksmes vērtēšanā, jo sniedz sakārtotu informāciju vecākiem par bērna sasniegumiem. Varam secināt, ka pirmsskolas izglītības iestādes turpmākajā darbībā ir jāvelta lielāka uzmanība pedagogu profesionālās pilnveides iespējām sadarbības sekmēšanai ar bērnu vecākiem.
dc.description.abstractSuccessful cooperation between parents and preschool is important for inquire of children achievements. The aim for this work is to organise theoretical and empiric research cooperation between parents and preschool for preschooler evaluation. To establish most common problems in preschools and parents cooperation for preschooler evaluation, fallowing tasks was made: •analyze scientific verities about forms of cooperation and types of rating, •develop suggestions to improve children evaluation. During research process was created and approbated the evaluation forms, which can improve cooperation between preschool and parents for evaluation of knowledge, skills and attitude, because they arrange information about child achievements for parents. We can conclude that preschool will have to pay more attention to the possibilities of professional development of teachers to promote cooperation with parents of children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvecāki
dc.subjectvērtēšana
dc.subjectsadarbība
dc.titleSadarbība ar vecākiem bērnu vērtēšanā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePreschoolers evaluation based on parents and preschools cooperation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record