Show simple item record

dc.contributor.advisorČekse, Ireta
dc.contributor.authorSmilga, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-05T02:01:45Z
dc.date.available2018-12-05T02:01:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67433
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45431
dc.description.abstractPilsoniskās izglītības sasniegumus ietekmējošie faktori Latvijas skolās: Starptautiskais pilsoniskās izglītības pētījums – IEA ICCS 2016. Pētījuma mērķis ir analizējot ICCS 2016 pētījuma datus, noteikt pilsoniskās izglītības sasniegumus ietekmējošos faktorus un izstrādāt ieteikumus tās pilnveidē. Darbā veikta literatūras analīze par pilsonību, identitāti, piederību, pilsoniskās izglītības īstenošanas priekšnoteikumiem un piemēriem un skolu sasniegumu atšķirību cēloņiem. Empīriskajā daļā pēc ICCS 2016 pētījuma datiem noteikti sasniegumus ietekmējošie faktori. Rezulāti liecina — skolēnu sasniegumus ietekmē skolas lielums, sociāli ekonomiskais stāvoklis, klases klimats un diskusiju biežums mācību procesā. Pilsoniskās izglītības pilnveidē nepieciešamas reformas valsts līmenī, kā arī atvērtas un pozitīvas skolas vides nodrošināšana.
dc.description.abstractFactors influencing citizenship education results in Latvia's schools: International Civic and Citizenship Education Study - IEA ICCS 2016. The aim of the study is to identify factors affecting citizenship education results and develop recommendations for its improvement by analyzing ICCS 2016 data. In literature analysis citizenship, identity, belonging, citizenship education examples and prerequisites and causes of the achieved results in different schools were reviewed. Through empirical analysis of ICCS 2016 study data, factors influencing these results were identified. Results indicated that factors affecting pupils’ results are school size, social economic status, classroom environment and discussion frequency during lessons. In order to develop citizenship education, it is necessary to carry out reforms at nation level and provide open and positive school environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectStarptautiskais pilsoniskās izglītības pētījums IEA ICCS 2016
dc.subjectpilsoniskās izglītības sasniegumi
dc.subjectietekmējošie faktori
dc.subjectLatvijas skolas
dc.titlePilsoniskās izglītības sasniegumus ietekmējošie faktori Latvijas skolās: Starptautiskais pilsoniskās izglītības pētījums – IEA ICCS 2016
dc.title.alternativeFactors influencing citizenship education results in Latvia's schools: International Civic and Citizenship Education Study - IEA ICCS 2016
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record