• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāju darbība pirmsskolas izglītības iestādē tikumiskās audzināšanas īstenošanā

Thumbnail
View/Open
299-67444-Delijeva_Gunita_gd17002.pdf (2.679Mb)
Author
Delijeva, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mūrnieks, Andrejs
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Gunitas Delijevas maģistra darbs izglītības zinātnēs “Skolotāju darbība pirmsskolas izglītības iestādē tikumiskās audzināšanas īstenošanā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu un pedagoģisko inovāciju nodaļā 2018.gadā. Pētījuma mērķis ir, balstoties uz zinātniski teorētiskajām atziņām par tikumiskās audzināšanas īstenošanu izglītībā, skolotāju uzskatu un ekspertatzinumu empīrisko analīzi, izpētīt tikumiskās audzināšanas īstenošanas iespējas skolotāja darbībā pirmsskolas izglītības iestādē un nepieciešamos priekšnoteikumus to realizācijai. Maģistra darbu veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi un ieteikumi, un pielikumi.
 
Gunita Delijeva’s Master thesis “Teachers’ activity for the implementation of virtue development in the pre-school educational establishment” in educational sciences has been developed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts of the University of Latvia in 2018. The aim of the study is to explore the opportunities for the implementation of virtue development in the teacher’s activity in the pre-school educational establishment and the necessary pre-requisites for their realisation, basing on scientific theoretical knowledge about the implementation of virtue development in education and the empirical analysis of teachers’ perspectives and conclusions of experts. Master thesis consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions, and appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45435
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV