Uzņēmuma SIA “Sanitex”mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas.
Author
Grīnbergs, Niks
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Latvijas Universitātes, Biznesa vadības un ekonomikas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Komercdarbības organizācija” Tukuma filiāles 3. kursa students Niks Grīnbergs. Kvalifikācijas darba vadītājs – lektors, mg.oec. Jānis Bisenieks. Kvalifikācijas darba tēma: “SIA “Sanitex” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas” Kvalifikācijas darbā autors pētīja uzņēmuma SIA “Sanitex” mārketinga vidi un tās konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Kvalifikācijas darba nosaukums ir “Uzņēmuma SIA “Sanitex” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Darbā tika pētīts mārketinga jēdziens un tā būtība, un nepieciešamība, kā arī mārketinga kompleksa pamatelementi– vieta, cena, prece un virzīšana tirgū. Tika pētīta uzņēmuma vēsture, mārketinga iekšējā un ārējā vide, mārketinga aktivitātes un tās uzlabošanas iespējas. Pētījuma metodes: teorētiskā pētīšanas metode, aptauja, indukcijas- secinājumu un priekšlikumu veidošana. Pētījuma objekts: SIA “Sanitex” Pētāmais priekšmets: mārketinga vide, konkurētspējas uzlabošanas iespējas Darba struktūra: darbs sastāv no 41 lapas, 3 tabulām, 21 attēla, 12 zinātniskajiem avotiem, 8 secinājumiem, 8 priekšlikumiem. Atslēgas vārdi: mārketings, konkurētspējas uzlabošanas iespējas, iekšējā vide un ārējā vide Author of the qualification paper: Niks Grīnbergs, 3rd year student of the Tukums Branch of the University of Latvia, Faculty of Business Administration and Economics, 1st level professional higher education study program "Business Administration". Head of qualification work - lecturer, mg. oec. Jānis Bisenieks. Theme of the qualification work: Sanitex’s Marketing Environment analysis and enhancement of competitiveness. The author of the qualification paper studied the marketing environment of SIA Sanitex and its competitiveness enhancement. The title of the qualification work is the analysis of the marketing environment of SIA Sanitex and the possibilities of improving competitiveness. In the work, the concept of marketing, its essence and necessity, as well as the basic elements of the marketing complex - place, price, product and promotion in the market were studied. The history of the company, the internal and external marketing environment, marketing activities and the possibilities for its improvement were studied. Research methods: theoretical research method, survey, creation of induction-conclusions and proposals. The object of the research: SIA "Sanitex" Subject of study: marketing environment, opportunities for improvement of competitiveness Structure of the work: the work consists of 41 pages, 3 tables, 21 figures, 12 scientific sources, 8 conclusions, 8 proposals. Keywords: marketing, competitiveness enhancement, internal environment and external environment