Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorPuļjanova, Ludmila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:13Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67490
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45500
dc.description.abstractDarba nosaukums: 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana rotaļā Darba autore: Ludmila Puļjanova Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Ieva Margeviča – Grinberga Darba mērķis: izpētīt 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšanu rotaļā Darba apjoms: 53 lpp., 3 tabulas, 16 attēli, 7 pielikumi, izmantoti 53 literatūras avoti. Pētījums sastāv no divām daļām- teorētiskās un praktiskās. Teorētiska nodaļa ietver sevī pedagoģiski-psiholoģiskās literatūras analizēšanu par doto tēmu. Pētījuma teorētiskā daļā balstās uz D. Dzinteres, I. Stangaines, G. Svences, Ž. Piažē u.c. atziņām. Pētījuma praktiskajā daļā veikts pētījums kā rotaļa veicina 3 - 4 gadīgu bērnu iztēles attīstību. Pamatojoties uz pedagoģiskā eksperimenta rezultātiem, secināts, ka rotaļa veicina 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstību. Atslēgas vārdi: iztēle, rotaļa, 3 – 4 gadīgie bērni, iztēles attīstības veicināšana
dc.description.abstractTitle of the thesis: Promoting the Development of Imagination in 3-4-Year-Old Children through Play Author of the thesis: Ludmila Puljanova Thesis supervisor: Mg. paed. Ieva Margeviča-Grinberga The aim of the graduation thesis: to study the development of 3 – 4 –Year-Old Children imagination in the Play Scope of the thesis: 53 pages, 3 tables, 16 images, 7 appendices, 53 sources of literature. The thesis consists of two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part includes an analysis of pedagogical and psychological literature on the development of imagination in children. The thesis’s theoretical part is based on works by D. Dzintere, I. Stangaine, G. Svence, J. Piaget and other authors. The practical part describes a study of how play promotes the development of imagination in 3-4-year-old children. As a result of the pedagogical experiment, it is concluded that play promotes the development of imagination in 3-4-year-old children. Keywords: imagination, play, 3-4-year old children, promoting imagination development
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectrotaļa
dc.subject3 - 4 gadīgie bērni
dc.subjectiztēles attīstības veicināšana
dc.title3 - 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana rotaļā
dc.title.alternativePromoting the Development of Imagination in 3-4-Year-Old Children through Play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record