Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorZujeva, Anastasija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:14Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67494
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45502
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbība 1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšanai. Kvalifikācijas darba autors: Anastasija Zujeva. Kvalifikācijas darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Sanita Baranova. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu adaptāciju, to ietekmējošus faktorus un īpatnības un izstrādāt ieteikumus ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbībai 1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšanai. Pētījuma jautājums: Kas jāievēro pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbībā, lai 1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē būtu veiksmīga? Pētījums sastāv no divām nodaļām – teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā nodaļā tiek raksturots adaptācijas process un pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības veidi. Praktiskajā nodaļā tika veikt pētījums par bērnu adaptācijas procesa norisi, analizēti tā rezultāti. Darba sastāvs: 43 lpp., 6 tabulas, 13 attēli, 1 pielikums, izmantoti 24 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: adaptācija, sadarbība ar ģimeni, adaptācijas veicināšana, 1,5 – 3 gadus veci bērni.
dc.description.abstractTitle of the graduation thesis: The cooperation of family and pre-school educational institution for the promotion of 1,5-3 year old children adaptation. Author of the graduation thesis: Anastasija Zujeva. Graduation thesis supervisor: Dr. paed. Sanita Baranova. The aim of the graduation thesis: To study (both theoretically and practically) the adaptation of preschool children, its specific features and the factors that affect it, as well as to develop recommendations for cooperation between pre-school educational institutions and families in promoting the adaptation of 1.5–3-year-old children. The research question of the graduation thesis: What must be taken into consideration in the cooperation between pre-school educational institutions and families for the adaptation of 1.5–3-year-old children to be successful? The research consists of two parts, a theoretical part and a practical one. The theoretical part contains a description of the adaptation process as well of the models of cooperation between pre-school educational institutions and families. The practical part describes a study of the process of children’s adaptation and contains an analysis of the results of this study. Scope of the thesis: 43 pages, 6 tables, 13 images, 1 appendix, 24 sources of literature. Keywords: adaptation, cooperation with families, promotion of adaptation, 1,5 – 3 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectadaptācija
dc.subjectsadarbība ar ģimeni
dc.subjectadaptācijas veicināšana
dc.subject1,5 – 3 gadus veci bērni
dc.titleĢimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība 1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšanai
dc.title.alternativeThe cooperation of family and pre-school educational institution for the promotion of 1,5-3 year old children adaptation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record