Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorJansone, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:23Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67543
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45521
dc.description.abstractDarba nosaukums: Pirmsskolas izglītības iestāžu sadarbība ar vecākiem Darba autore: Iveta Jansone Darba zinātniskā vadītāja: Docente Dr.paed Sanita Baranova Darba mērķis: Pētīt sadarbību, tās partnerus, iespējas un uzdevumus, kas veidojas sadarbības procesā pirmsskolas izglītības iestādēs. Darba saturs: 49 lpp., 1 tabula, 11 attēli, 32 analizēti literatūras un informācijas avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no 3 nodaļām, kurām pakārtotas vairākas apakšnodaļas, kas veidotas, lai nodrošinātu secīgu informācijas izklāstu. Pirmajā nodaļā analizēta literatūra un atspoguļota informācija par sadarbības būtību un tās nozīmi, sadarbības partneru – vecāki un skolotājs lomu sadali sadarbības procesā, sadarbības iespējām. Otrajā nodaļā analizēta literatūra un atspoguļota informācija par pirmsskolu Latvijā vēsturiskajā griezumā, no pirmsākumiem līdz šodienai. Trešajā nodaļā empīriskajā daļā tiek veikta aptauja ar anketas palīdzību un izvērtēti tās rezultāti. Nobeigumā, balstoties uz veiktajiem pētījumiem un analizēto informāciju, autore izdarījusi savus secinājumus par pedagoga un vecāku sadarbības nozīmi. Atslēgas vārdi: sadarbība, ģimene/vecāki, pirmsskola/skolotājs
dc.description.abstractTitle of the Paper: Pre-school educational institutions cooperation with parents Author of the Paper: Iveta Jansone Academic superior: Assistant professor Dr.paed Sanita Baranova The goal of this bachelor’s Paper-To explore cooperation partners opertunities and tasks that form in process of cooperation in pre-school education institutions Volume of Paper’s theme: 49 pages, 1 tables, 11 pictures, 32 analyzed sorces Paper consists of three parts- first part is analyzed litherature and information about cooperations importance and essence, cooperation partners-parents and teachers role in cooperation process and cooperation opportunities. Second parts is analyzed literature and information about pre-school education institutions history in Latvia from the beginning till present days The third, practical part is empirical part wher a questionnaire is carried out and the results are evaluated. Conclusive part. On the basis of the researches carried out and the analyzed information, the author made his conclusions about the importance of cooperation between the teacher and the parents. Key words:co-operation, family/parents,preschool/teacher
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectģimene
dc.subjectvecāki
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectskolotājs
dc.titlePirmsskolas izglītības iestāžu sadarbība ar vecākiem
dc.title.alternativePre-school educational institutions cooperation with parents
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record