Show simple item record

dc.contributor.advisorBula-Biteniece, Inta
dc.contributor.authorMūrniece, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:25Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67552
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45526
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu kustību pilnveide pirmsskolas pedagoģiskajā procesā” mērķis ir pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu kustību pilnveidi pedagoģiskajā procesā. Lai īstenotu mērķi, tiek izvirzīti uzdevumi: 1.analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par kustību; 2.raksturot vecākā pirmsskolas vecuma posma bērnu kustības; 3.izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus vecākā pirmsskolas vecumu bērnu kustību pilnveidei; 4.analizēt pedagoģisko paņēmienu efektivitāti bērnu kustību pilnveidē; 5.noteikt vecāku un pedagogu viedokļus par kustību nozīmi bērna attīstībā. Darba teorētiskajā daļā tiek izmantotas R. Jansones, I. Elnebijas, I. Bulas-Bitenieces, A. Studentes un citu pedagogu un psihologu atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērna attīstību. Tiek izvērtēta bērnu kustību pilnveide, analizētas metodes un paņēmieni sadarbībā ar bērniem. Pētījums sastāv no 51 lpp., 11 attēliem, 7 tabulām, 27 bibliogrāfiskā saraksta vienībām un 3 pielikumiem. Praktiskajā daļā izmantotas trīs pētījuma metodes: 1.zinātniskās literatūras analīze; 2.tiešais novērojums, anketēšana; 3.matemātiskās datu apstrādes metodes.
dc.description.abstractThe aim of the qualification work "Improvement of the Movement of the Oldest Preschoolers in the Pre-school Pedagogical Process" is to study the development of the elder preschoolers' movements in the pedagogical process. To achieve the goal, the following tasks are set: 1. to analyze the ideas of the movement of pedagogy and psychology scientists; 2. characterize the movements of the elder preschool age children; 3. to develop pedagogical techniques for improving the movement of the elder preschool children; 4. to analyze the efficiency of pedagogical techniques in the development of children's movements; 5. Identify the views of parents and educators about the importance of movements in the development of the child. The theoretical part of the work uses the ideas of R. Jansone, I. Elnebies, I. Bulas-Bitenieces, A. Studentes and other pedagogues and psychologists on the development of the elder preschooler's child. The development of children's movements is analyzed, methods and techniques are analyzed in cooperation with children. The study consists of 51 pages, 11 images, 7 tables, 27 bibliographic units and 3 annexes. Practical part uses three research methods: 1. analysis of scientific literature; 2. direct observation, questioning; 3. mathematical data processing methods.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectkustība
dc.subjectpilnveide
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu kustību pilnveide pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeImprovement of the Movement of the Oldest Preschoolers in the Pre-school Pedagogical Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record