Ģimenes loma bērna attīstībā līdz 3 gadu vecumam
Author
Buka, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Ģimenes loma bērna attīstībā līdz 3 gadu vecumam Darba autors : Ineta Buka Zinātniskā darba vadītāja: Ērika Vugule Pētījuma darba mērķis : Izpētīt ģimenes nozīmi 3 gadus veca bērna attīstībā. Pētījumā izmantotas šādu autoru atziņas L. Rutkas, D. Dzintares, I. Stangaines, R. Vastas, O. Pisarikas, G. Ņūfelda,. H. Gustavsons, Ļ.Vigotskia, Pētījumā praktiskajā daļā izmantojot anketēšanu, parunas un pedagoģiskā novērojuma metodi tika pārbaudītā vecāku loma, un drošās piesaistes nozīme un 3 g.v bērnu attīstībā. Pētījuma hipotēze par 3 g.v. bērnu psihofizioloģijai un emocionālā attīstība ir sekmēta, ja starp vecākiem un bērniem nodibināta drošā vitālā saite. Ir daļēji apstiprinājusies. Title of the work: The role of the family in the development of a child under the age of 3 years Author: Ineta Buka Scientific supervisor: Ērika Vugule Aim of the research: To study the role of the family in the development of a 3 year old child. The research used the following authors' opinions L. Rutka, D. Dzintars, I. Stangaines, R. Vastas, O. Pisarikas, G. Newfelda. H. Gustavsons, L.Vigotsky, Using the questionnaire, paranormal and pedagogical observation method in the practical part of the study, the role of parents was checked, the importance of safe attachment and the development of 3 children in children. Study hypothesis of 3 g.v. Psychophysiology and emotional development of children are encouraged when a secure vital link is established between parents and children. Has been partially confirmed.